Ben kapalıyım ama açılma düşünceleri çok fazla geliyor ne yapmalıyım?

Gerçekten çok fazla düşünüyorum ya instagram açınca diyorum bu kızlar ne güzeller hem saçlarını açıyorlar ne güzel makyaj yapıyorlar ne güzel açık saçık giyiniyorlar ne güzel erkekler bunlara bakar diyorum evet yanlış düşünüyorum ama çok fazla düşünüyorum elimde değil bazen diyorum ne güzel kapalısın iki gün sonra ölünce ne hesap vereceksin diyorum. Açılsam sonra kapanmak isterim diye korkuyorum çünkü ben namaza devam etmek istiyorum. Diğer dünyada ne yapacağım diye kendimi sorguluyorum. Bir de kapandığımda dayım çok sevindi para falan verdi adamın zoruna gitsin istemiyorum insanların düşünceleri umrumda değil zaten de yine de dayımı da üzmek istemiyorum. Bu arada isteyerek kapandım
Ben kapalıyım ama açılma düşünceleri çok fazla geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla