Kapanmak ve açılmak arasında kaldım, ne yapmalıyım?

Selam arkadaslar sizce ne yapmalıyım 2 sene oldu kapaliyim ama hiç öyle hissetmedim yani lütfen güzel cevaplar yazın sizce ne yapmali kimse karışmıyor bu kararima annem saddece ileride herkes kapanacak o zaman ne yapacaksın diyor ama yani acik olsam bile yine orta giyinirim açık giyinmem hep millet ne der derdine herkes kapalı daha güzelsin diyenler var ben kapali olmayı guzelliki için yapacaksam neden kapandım Allah için yapmadiktan sonra sizce?
Kapanmak ve açılmak arasında kaldım, ne yapmalıyım?
Cevapla