30 yaşındayım evlenmedim hala bi şansım var mı sizce?

30 yaşına geldim kimseyi bulamadım kendimi geliştirdim adaba sürmeyi İngilizceyi üniversiteyi işimi gücümü hallettim sporla fizik yaptım ama hayatımda kimse yok bu saatten sonra evlenemem mi? 30 yaşından sonra evde mi kaldım herke düğün nişan yapıyor moralim bozuluyor
30 yaşındayım evlenmedim hala bi şansım var mı sizce?
Cevapla