😭😭
Bütün arkadaşlarım evli ben hiç bir b’ka yaramıyorum 😩😩😩
😭😭
Bütün arkadaşlarım evli ben hiç bir b’ka yaramıyorum 😩😩😩
Bence hiç umudunu kesme. 29 öyle geç kaldım yaşı değil ki, daha önünde koca bir ömür var. Herkesin yolu, zamanı farklı. Kimisi 20’de evlenir mutsuz olur, kimisi 35’te bulur aradığı kişiyi çok mutlu yaşar. Önemli olan doğru insanla denk gelmek.
Bende 10 gün sonra 32 olacağım yaşlandım ve hala bekarım artık toplu ortamlara girmek istemiyorum bekar bir erkek hoş karşılanmıyor gibi geliyor bana yakında ülkeyi de terk edeceğim bu yüzden
Umudunu kesme demek isterdim de bende de kalmadi
Bende de kalmadı hiç bir kızla hala ciddi anlamda konuşmuyorum bile bide bende hafif kekemelik var başıma bazı olaylar geldi eski sevgililerimle o yüzden travmalara neden oldu yeni insanlarla tanışmayı sevmiyorum belki de kaderde böyle ölmek vardır her şey kader
Tatlım, hemen moralini bozmamalısın, lütfen! 😘 Evlenmek bir başarı ya da eksiklik değil, bu tamamen senin hayatına ne zaman kimin gireceğiyle alakalı. 😍 Belki de doğru kişiyle karşılaşmanın zamanı daha gelmedi.
Arkadaşlarınla karşılaştırma yapmak da seni mutsuz eder. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır; senin yolunda hala harika sürprizler olabilir. 🫶 Hayatını sev, kendine odaklan ve seni heyecanlandıran şeyleri keşfet. Ne kadar pozitif ve huzurlu olursan, doğru insanlar da o enerjiye çekilir. 🌟 Peki senin hayalindeki ilişki nasıl biriyle olurdu, hiç düşündün mü? 💞
Cevap
17Cevap
Nolmus bea hayat daha yenı baslıo sende ben 34 düm buyuk konusmayım ama acelemde yok arkadaslaeımın çoğu çok erken evlendi iki tarafta elindeki kıyöetin değerinü bilemedi şimdi nerdeyse hepsi 2-3 evliliğinde en ıyısı gec olsun ömürlük olsun suana dek hiç evlenmediğime pişman deilim inanki
En büyük başarı skalası ve hayali evlilik olan cinsiyetin 29 yaşına kadar evlenmemesi yüz karası, utan kendinden kimliksiz üye
ne kdr slk insanlar var yaa
@Maça-As sana göre doğru evet
40-45 inde evlenen tanıdık bir teyze vardı ve çok da mutluydu
Evlenmek başarımı sanki kaç tanesi gerçekten eşini buldu acaba
33 yaşımdayım. Ben de evlenmedim, ne yapalım yani beyaz unicornlu prensesimizi mi bekleyelim?
Daha dır yolun başındasın
o kalp atıyorsa umut vardır.
Saçmalama insanlar yeni yeni bu yaşlards evleniyor daha
Yaşlanmışın çocukta yapamazsın artık unut evliligı
Allah Allah inşallah o sen olursun
Çalıştığın yerde birileri yok mu
Yokmu akraba mahalleden
29 yaşına kadar ne yapıyordun
Birileri tanıdım olmadı
Yani en güzel dönemlerini boş boş geçirmişsin
Allah Allah nasıl da konuşuyor çok bilmiş gibi
İstekli misin
Yaşımı olur takma eli üzülme
29 çok geç degilki
Ben seni alırım evde kalmazsin
Neden kimseyi beğenmiyormusun
Bsover ya tns benimle
Meslek nedir abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?