• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sevgilinle / eşinle olan sorunları başkalarına anlatır mısın?

saskinomayra
saskinomayra Takip Et
Master Yaş: 48
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor

Fikrine güvendiğin kişiler var mı?

Olumlu ve/veya olumsuz yorumlardan etkilenir misin?

Sevgilinle / eşinle olan sorunları başkalarına anlatır mısın?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Yorum Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Hayır ben hiç bir şekilde başkalarına anlatmam benim eşim ile olan şey aramızda kalır başka bir kişi bilemez tabi ki de. zaten genelde aile içi sorunları aile içinde kalır bende mesela kimsenin aile içi sorunlarını dinlemezdim. çünkü bu kişisel alandır beni ya da başkasını ilgilendirmez. ayrıca bir insan sorunlarını ne kara başkalarına anlatırsa bu evliliği o kadar da sora sokar ya da ilişkiyi.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Asil-Bey
    Asil-Bey Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Biz kendi problemerimize üçüncü kişileri dahil etmiyoruz. Hep konuşarak çözüyoruz sorunlarımızı. İkimizde hatalarını kabul eden insanlarız. Çok şükür anlaşamadığımız bir konu olmuyor.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Harika

      Yorumla
    • Asil-Bey
      Asil-Bey
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Fikrine güvendiğim ve herhangi bir sorunda anlatmak istediğim ve güvendiğim var. Sanki o olmak istemiyor gibi hissettim artık yok desem tam olacak gibi.

    0
    4 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Bu konuda açık açık onunla konuşmalısın. Böylesi daha sağlıklı.

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      severim öyle yapmayı bende.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Bence de. Değer veriyorsan konuş. Yok ya kaybetmek daha hayırlı diyorsan akışa bırak. Ben öyle yapıyorum.

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      anladım güzel fikir

      Yorumla
  • Kara_biberim404
    Kara_biberim404 Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 54%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı.

    Pek anlatmam, nadiren kızımla paylaşırım o fikrini söyler. Onun dışında dışardan kişilerle paylaşmam. Sebebi de açıklamada yazan şey yorumlardan ister istemez etkilenebilir insan.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Evet etkilenmemi diyen de etkilenir 🤣

      Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      Ben şahsen söylenenleri düşünür takarım kafama..

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

11

Cevap

33

Cevap

  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer aşılamayacak sorunlar varsa bu aile büyüklerine bahsedilebilir. Fakat en ufak şeyler bile başkalarına söylenirse hoş olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Anladım. Peki aile büyükleri sizce sorunun çözülmesine mi tarafların kopmasında mı daha etkili?

      Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    En nefret ettiğim ve asla yapmayacağım bir şey varsa o da benim için özel birisi hakkında özel olmayan kişilere herhangi bir şey anlatmaktır.

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Hıımm kırmızı çizgi..

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Anlattığım olmuştur, nadiren etkilendiğim olmuştur. Bunlar mutlaka tanıdığım, değer verdiğim, aynı şekilde bana da güvenen değerli insanlardır.🙂

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anlıyorum. kısıtlı bi anlatım oluyor zaman zaman

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Soruna çözüm için yardım oluyorsa, iyi bir şey.

      Yorumla
  • Cetin3240
    Cetin3240 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Sevgilinle / eşinle olan sorunları başkalarına anlatır mısın?

    Söz Verdikten Hemen Sonra Me;

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :))))) bu iyiydi

      Yorumla
    • Cetin3240
      Cetin3240
      +1 yıl

      Eywallah 😁🙏

      Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Yatak odası sırları ve çitler arasındaki problemler paylaşılmamalı

    1
    13 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Hayır anlatmam

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Sen anlattın mı hiç?

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çok yakın bir can dostum var. farklı şehirde yaşıyor. eşim ve benim ortak okul arkadaşımız. ona kısıtlı olarak kaba taslak anlattığım oluyor. zira eşimi de seviyor beni de seviyor. yaklaşımı yıkıcı değil. yapıcı. tarafsız ve adil bir gözlemci.

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Buradaki insanlara sorsan senin iki günde boşanmanı isterler :)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :))) evet saçma sapan yorumlar oluyor haklısın. çok özel şeyleri zaten anlatmamak gerekiyor.. hayatın gizli alanını çıkarıyorum, kalan kısımda fikrine desteğine ya da sadece dinlemesine ihtiyaç duyduğum oluyor :))

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      18 yaş altı kişi sitede çok fazla, başlarından hiç evlilik geçmemiş
      bir de yorumları görsen felaket :)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Olsun ben memnunum benim de var 18 yaş altı iki oğlum 🤣 gençlerle frekansı koparmayalım

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Koparmak değil tabi ki ama aklı başında yorumlar gelmiyor

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Evet bu konuda haklısın. Ben ne kadar saçma düşünebileceklerini anlamaya çalışıyorum. 🤣

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Onların kafasına uysan evliyi eşlerinden boşatırlar
      evlenecekleri yollarından çevirirler
      bekarlara zaten evlemeden yaşamalarını tavsiye ederler :)
      cinsellikte Haydar Dümenden ileri bilgileri var :)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Çok haklısın 👍

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim Hanımefendi :)

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Anlatmam kimseye. O yüzden diyorlar ya o çocuk iyiydi niye ayrıldın. Sana göre iyiydi, sen beraber ol o zaman onunla..

    0
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Açıkçası anlatmam. Benim ozelim çünkü. Artık kimseye güvenmedigim için.

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anlıyorum

      Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Anlatıyor herkes anlatıyor ben de şahsen güvendiklerime anlatırım ama millet ortalıkta konuşuyor

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • Salihydnxyz
      Salihydnxyz
      +1 yıl

      Ufak tefek sorunları soru olarak yazarım ama şu an kimse yok tabi

      Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    hiç kimseye anlatmam
    başkalarının sorununada yorum yapmamaya çalışırım burdakiler hariç ehuehue

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      yok anlatmadım hiç

      Yorumla
  • MAMBAS
    MAMBAS Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar genelde dostlarına anlatıyor erkekler için çok zor yapmaz bir çoğu

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • MAMBAS
      MAMBAS
      +1 yıl

      Şahsi olarak zannetmem ama asosyak ya da çekingen bir insan kimliksizliğin arkasına saklanıp güvende hissedebilir.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anladım.

      Yorumla
  • MnikCanavaR
    MnikCanavaR Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Anlatmam benim özelimdir başkasınında anlatmasını doğru bulmam

    0
    0 Yorumla
  • kırmızı_mercan
    kırmızı_mercan Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    Anlattığım konular oluyor tabiki ama çok detaya girmeden...

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    asla ve asla anlatmam
    kimsenin haddine değil yorum yapmak

    0
    0 Yorumla
  • LimOncuuu
    LimOncuuu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Anlattığım oluyor evet ama reel değil sanaldan arkadaşıma

    0
    0 Yorumla
  • eray1970
    eray1970 Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    sanalda çok anlatan kadın erkek var zaten :)

    0
    0 Yorumla
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bir kışınin a*ptal olması lazım eşi ile arasında olan biteni başka birine anlatmak

    0
    0 Yorumla
  • tricolor3
    tricolor3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    burada bile açıkça anlatan çok fazla oluyor. Herhalde nasılsa anonimim rahatlığı altında. Tabii kimisinin ki full sallama üzerine orası da aşikar

    0
    6 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Anonim olmak rahatlık sağlıyor

      Yorumla
    • tricolor3
      tricolor3
      +1 yıl

      bu siteye dair aslında şöyle bir sıkıntı var. Fantezi konusunda herkes uçuyor. Ancak hepsi aslında p*rno esinlenerek gelenler yani bastırılmış duygular haliyle çoğu troll. O sebeple bu konuyu dahi sulandıran çok insan var saçma sapan sorular altında. Genel yol hep cinselliğe çıkıyor bunu gördüm. Uzman olma hevesi fazla

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Cinsellik temel ihtiyaç 😊 ama doymamış ruhlar farklı bir tavır yakınıyor tabii

      Yorumla
    • tricolor3
      tricolor3
      +1 yıl

      ihtiyaç buna lafım yok. Sadece şimdi siz keşfederek deneyimleriniz üzerinizden belirtiyorsunuz ki bunu hissedebiliyorum mesela ben aynı yollardan geçip, yorum içeriğinden ama bazı yorumlar oluyor ki uçuyor. Alakasız sadece dikkat çekmek için saçma sapan gözlemle oluşmuş oluyor:)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
    • tricolor3
      tricolor3
      +1 yıl

      çünkü bunu şundan dedim. Sizin anlattıklarınız doğrudan yaşadığınız olurken, elin ki hayal dünyası ürünü. Sizi utandırmak adına söylemiyorum bunu. Sadece doruklara çıkan ve çıkaran kişilik sahibi olduğunuza emin olduğumdan:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sosyal medyada anonim olarak sorarım ama her görüşü de ciddiye alıp üzülmem çok troll var. Ama sosyal hayatta insanlara anlatmam asla.

    0
    1 Yorumla
    • Meraklıpanda01
      Meraklıpanda01
      +1 yıl

      Ben de burayı tercih ederim reelde sormam

      Yorumla
  • Kuzeyx7
    Kuzeyx7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tanıdıklarımıza anlatmam ben, ama tanımadığım birine anlatabilirim ama sen anlatıyo musun

    0
    15 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Evet anlatırım, dinlemek ister misin

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :))) yok şu anda değil. pekii olumlu veya olumsuz yorumlardan etkilenir misin?
      ne bileyim.. sevgilini korumacı tavra bürünmek veya ondan soğumak veya haklı olduğu tarafları görmek şeklinde bir değişim geçirir misin? yoksa sadece içini döküp rahatlamış mı olursun?

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Benim duygularımı yakın arkadaşlarım da etkileyemez ki burdan herhangi biri en fazla kendi bakış açısını yansıtır. Etkileyemez yani

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      seni olgun birisi olarak gördüğüm için konusmak istedim bende seni dinlemek isterim

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anlatamam ben :)))

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Ben anlatayım sanaa ne zararım olcak

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      kafam dolu... dinlemek için kafamın boş olması lazım

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Bişey anlatacağımdan değil zaten yazmanı beklediğimden bunu diyorum yaz bana :))

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ah beeee kafam basmamış demek. :)))

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Sen en başından anlamışsındaa işte anlamamazlığa vuruyosun kafam dolu filan 😃 çok istiyorum seni tanımayı müsade et

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yok be evladım... tanınacak bi durumum yok. hanım kızlar çok burada. yanlış sulardasın. başkasını tanımalısın.

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Benim sevdiğim sulardayım bence 😃 sende biliyosun yaşın bi önemi yok, 27 yaşındayım ben burada yanlış yazıyor

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Hanımefendi aklımda kaldınız çok merak ediyorum seni

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Niye böyle yapıyosunn niye :) ne zararım olcakk sana

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Çok bunalırsam anlatırım

    1
    5 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Güvendiğim arkadaşlara anlatabilirim evet. Maksat içimi döküp rahatlamak.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anladım.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      peki yorumlardan etkilenir misin? olumlu veya olumsuz

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Yok dinlerim o anlık içim ferahlar ama yine kendi bildiğimi yaparım ben etkilenmem

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    O kişiyi doğru seçmek gerekir

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yıkıcı yorum yapıyorsa anlattığın kişi, anlatmayı keser misin yoksa anlatmaya devam eder misin?

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Yorumuna saygı duymak lazım kalbinin temiz mi kirli mi olduğunu bilmek lazım

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Evet haklısın.

      Yorumla
  • muhammets8
    muhammets8 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 78%
    +1 yıl

    Kendisiyle konuşurum en güzel arkadaş o değil mi?

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çözemedin diyelim.. burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • muhammets8
      muhammets8
      +1 yıl

      Çok çok profesyonel bir doktor harici tercih etmezdim. Ben onu en diye kabul ederek beraber olmuşum sonuçta

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sevgilim yok maalesef

    0
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Hic kimseye, hic bir şeyi anlatmam

    0
    0 Yorumla
  • GözümKIIZarıyor
    GözümKIIZarıyor Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    çok anlatanlar var sanki çözüm olacak

    0
    0 Yorumla
  • FloraBacchus
    FloraBacchus Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    AA yok kesinlikle kimseye anlatmam kim demiş 😄

    0
    0 Yorumla
  • Uluocakerem
    Uluocakerem Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 949 cevap paylaştı.

    Var snlstirim ama 1 2 kisi var

    0
    0 Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Anlatmam, benim özelim bu.

    0
    0 Yorumla
  • mur_aaat34
    mur_aaat34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    evet danışıp fikir almak için olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Hephastus
    Hephastus Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl

    Bazılarını bazılarını ise anlatmam

    0
    4 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • Hephastus
      Hephastus
      +1 yıl

      Tanımadığım bir insana fikir veya beni tanımayan bir insana daha rahat anlatırım

      Yorumla
    • Hephastus
      Hephastus
      +1 yıl

      Bu arada bu insan eşimi sevgilimi de tanimayacak

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anlıyorum. mantıklı

      Yorumla
  • dogu04
    dogu04 Takip Et
    Bilge Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence insanın arkadaşı olmalı ve anlatmalı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sorun evli olmanız zaten

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Kol kırılır, yen içinde kalır..

    0
    0 Yorumla
  • Meraklıpanda01
    Meraklıpanda01 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Bazen

    0
    6 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • Meraklıpanda01
      Meraklıpanda01
      +1 yıl

      Yorumda olmaz

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
    • Meraklıpanda01
      Meraklıpanda01
      +1 yıl

      Yazabilirsin bana

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Yazmam

      Yorumla
    • Meraklıpanda01
      Meraklıpanda01
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
    _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimseye anlatmam

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      burada anlatır mısın?

      Yorumla
    • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
      _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
      +1 yıl

      Yok anlatmam.

      Yorumla
  • Rodri0108
    Rodri0108 Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 78%
    +1 yıl

    Bzen

    0
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Anlatmam

    0
    0 Yorumla
  • matmazell-noir
    matmazell-noir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır bana ters

    0
    0 Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Ben anlatmam

    0
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Katiyen anlatmam.

    0
    0 Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Anlatmam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Anlatirim tabii ki

    1
    1 Yorumla
    • Meraklıpanda01
      Meraklıpanda01
      +1 yıl

      Ben de öyle de anlatacak kimse yok burada

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kesinlikle hayır

    0
    0 Yorumla
  • hayletdayi
    hayletdayi Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Hayır

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilinle / eşinle olan sorunları başkalarına anlatır mısın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşadığınız sorunları sevgilinize anlatır mısınız? 23 cevap verildi
Arkadaşlarınıza sevgilinizle yaşadığınız sıkıntıları anlatır mısınız? 79 cevap verildi
Sevgiliniz ile yaşadığınız sorunları arkadaşlarınıza anlatıyor musunuz? 14 cevap verildi
Özel hayatınızı ve aile sorunlarınızı yakın arkadaşınıza anlatır mısınız? Anlatılmalı mı? 31 cevap verildi
Sevdiğiniz kişi dertliyse kendi derdinizi anlatır mısınız? 13 cevap verildi
Sevgiliniz sizinle sıkıntılarını dertlerini paylaşır? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨