Fikrine güvendiğin kişiler var mı?
Olumlu ve/veya olumsuz yorumlardan etkilenir misin?
Fikrine güvendiğin kişiler var mı?
Olumlu ve/veya olumsuz yorumlardan etkilenir misin?
Hayır ben hiç bir şekilde başkalarına anlatmam benim eşim ile olan şey aramızda kalır başka bir kişi bilemez tabi ki de. zaten genelde aile içi sorunları aile içinde kalır bende mesela kimsenin aile içi sorunlarını dinlemezdim. çünkü bu kişisel alandır beni ya da başkasını ilgilendirmez. ayrıca bir insan sorunlarını ne kara başkalarına anlatırsa bu evliliği o kadar da sora sokar ya da ilişkiyi.
Biz kendi problemerimize üçüncü kişileri dahil etmiyoruz. Hep konuşarak çözüyoruz sorunlarımızı. İkimizde hatalarını kabul eden insanlarız. Çok şükür anlaşamadığımız bir konu olmuyor.
Harika
Fikrine güvendiğim ve herhangi bir sorunda anlatmak istediğim ve güvendiğim var. Sanki o olmak istemiyor gibi hissettim artık yok desem tam olacak gibi.
Bu konuda açık açık onunla konuşmalısın. Böylesi daha sağlıklı.
Bence de. Değer veriyorsan konuş. Yok ya kaybetmek daha hayırlı diyorsan akışa bırak. Ben öyle yapıyorum.
Pek anlatmam, nadiren kızımla paylaşırım o fikrini söyler. Onun dışında dışardan kişilerle paylaşmam. Sebebi de açıklamada yazan şey yorumlardan ister istemez etkilenebilir insan.
Evet etkilenmemi diyen de etkilenir 🤣
Ben şahsen söylenenleri düşünür takarım kafama..
Cevap
33Cevap
Eğer aşılamayacak sorunlar varsa bu aile büyüklerine bahsedilebilir. Fakat en ufak şeyler bile başkalarına söylenirse hoş olmaz.
Anladım. Peki aile büyükleri sizce sorunun çözülmesine mi tarafların kopmasında mı daha etkili?
En nefret ettiğim ve asla yapmayacağım bir şey varsa o da benim için özel birisi hakkında özel olmayan kişilere herhangi bir şey anlatmaktır.
Hıımm kırmızı çizgi..
Anlattığım olmuştur, nadiren etkilendiğim olmuştur. Bunlar mutlaka tanıdığım, değer verdiğim, aynı şekilde bana da güvenen değerli insanlardır.🙂
anlıyorum. kısıtlı bi anlatım oluyor zaman zaman

Söz Verdikten Hemen Sonra Me;
:))))) bu iyiydi
Yatak odası sırları ve çitler arasındaki problemler paylaşılmamalı
burada anlatır mısın?
Hayır anlatmam
Sen anlattın mı hiç?
çok yakın bir can dostum var. farklı şehirde yaşıyor. eşim ve benim ortak okul arkadaşımız. ona kısıtlı olarak kaba taslak anlattığım oluyor. zira eşimi de seviyor beni de seviyor. yaklaşımı yıkıcı değil. yapıcı. tarafsız ve adil bir gözlemci.
Buradaki insanlara sorsan senin iki günde boşanmanı isterler :)
:))) evet saçma sapan yorumlar oluyor haklısın. çok özel şeyleri zaten anlatmamak gerekiyor.. hayatın gizli alanını çıkarıyorum, kalan kısımda fikrine desteğine ya da sadece dinlemesine ihtiyaç duyduğum oluyor :))
18 yaş altı kişi sitede çok fazla, başlarından hiç evlilik geçmemiş
bir de yorumları görsen felaket :)
Olsun ben memnunum benim de var 18 yaş altı iki oğlum 🤣 gençlerle frekansı koparmayalım
Koparmak değil tabi ki ama aklı başında yorumlar gelmiyor
Evet bu konuda haklısın. Ben ne kadar saçma düşünebileceklerini anlamaya çalışıyorum. 🤣
Onların kafasına uysan evliyi eşlerinden boşatırlar
evlenecekleri yollarından çevirirler
bekarlara zaten evlemeden yaşamalarını tavsiye ederler :)
cinsellikte Haydar Dümenden ileri bilgileri var :)
Çok haklısın 👍
Teşekkür ederim Hanımefendi :)
Anlatmam kimseye. O yüzden diyorlar ya o çocuk iyiydi niye ayrıldın. Sana göre iyiydi, sen beraber ol o zaman onunla..
Açıkçası anlatmam. Benim ozelim çünkü. Artık kimseye güvenmedigim için.
anlıyorum
Anlatıyor herkes anlatıyor ben de şahsen güvendiklerime anlatırım ama millet ortalıkta konuşuyor
burada anlatır mısın?
Ufak tefek sorunları soru olarak yazarım ama şu an kimse yok tabi
hiç kimseye anlatmam
başkalarının sorununada yorum yapmamaya çalışırım burdakiler hariç ehuehue
burada anlatır mısın?
Kadınlar genelde dostlarına anlatıyor erkekler için çok zor yapmaz bir çoğu
burada anlatır mısın?
anladım.
Anlatmam benim özelimdir başkasınında anlatmasını doğru bulmam
Anlattığım konular oluyor tabiki ama çok detaya girmeden...
asla ve asla anlatmam
kimsenin haddine değil yorum yapmak
Anlattığım oluyor evet ama reel değil sanaldan arkadaşıma
sanalda çok anlatan kadın erkek var zaten :)
Bir kışınin a*ptal olması lazım eşi ile arasında olan biteni başka birine anlatmak
burada bile açıkça anlatan çok fazla oluyor. Herhalde nasılsa anonimim rahatlığı altında. Tabii kimisinin ki full sallama üzerine orası da aşikar
Anonim olmak rahatlık sağlıyor
bu siteye dair aslında şöyle bir sıkıntı var. Fantezi konusunda herkes uçuyor. Ancak hepsi aslında p*rno esinlenerek gelenler yani bastırılmış duygular haliyle çoğu troll. O sebeple bu konuyu dahi sulandıran çok insan var saçma sapan sorular altında. Genel yol hep cinselliğe çıkıyor bunu gördüm. Uzman olma hevesi fazla
Cinsellik temel ihtiyaç 😊 ama doymamış ruhlar farklı bir tavır yakınıyor tabii
ihtiyaç buna lafım yok. Sadece şimdi siz keşfederek deneyimleriniz üzerinizden belirtiyorsunuz ki bunu hissedebiliyorum mesela ben aynı yollardan geçip, yorum içeriğinden ama bazı yorumlar oluyor ki uçuyor. Alakasız sadece dikkat çekmek için saçma sapan gözlemle oluşmuş oluyor:)
😊
Sosyal medyada anonim olarak sorarım ama her görüşü de ciddiye alıp üzülmem çok troll var. Ama sosyal hayatta insanlara anlatmam asla.
Ben de burayı tercih ederim reelde sormam
Tanıdıklarımıza anlatmam ben, ama tanımadığım birine anlatabilirim ama sen anlatıyo musun
burada anlatır mısın?
:))) yok şu anda değil. pekii olumlu veya olumsuz yorumlardan etkilenir misin?
ne bileyim.. sevgilini korumacı tavra bürünmek veya ondan soğumak veya haklı olduğu tarafları görmek şeklinde bir değişim geçirir misin? yoksa sadece içini döküp rahatlamış mı olursun?
anlatamam ben :)))
kafam dolu... dinlemek için kafamın boş olması lazım
ah beeee kafam basmamış demek. :)))
yok be evladım... tanınacak bi durumum yok. hanım kızlar çok burada. yanlış sulardasın. başkasını tanımalısın.
Çok bunalırsam anlatırım
burada anlatır mısın?
anladım.
peki yorumlardan etkilenir misin? olumlu veya olumsuz
O kişiyi doğru seçmek gerekir
yıkıcı yorum yapıyorsa anlattığın kişi, anlatmayı keser misin yoksa anlatmaya devam eder misin?
Yorumuna saygı duymak lazım kalbinin temiz mi kirli mi olduğunu bilmek lazım
Evet haklısın.
Kendisiyle konuşurum en güzel arkadaş o değil mi?
çözemedin diyelim.. burada anlatır mısın?
Çok çok profesyonel bir doktor harici tercih etmezdim. Ben onu en diye kabul ederek beraber olmuşum sonuçta
anladım
Sevgilim yok maalesef
Hic kimseye, hic bir şeyi anlatmam
çok anlatanlar var sanki çözüm olacak
AA yok kesinlikle kimseye anlatmam kim demiş 😄
Var snlstirim ama 1 2 kisi var
Anlatmam, benim özelim bu.
evet danışıp fikir almak için olabilir
Bazılarını bazılarını ise anlatmam
burada anlatır mısın?
anlıyorum. mantıklı
Bence insanın arkadaşı olmalı ve anlatmalı
sorun evli olmanız zaten
:)))
Kol kırılır, yen içinde kalır..
Bazen
burada anlatır mısın?
Yorumda olmaz
anladım
Yazabilirsin bana
Yazmam
Tamam
Kimseye anlatmam
burada anlatır mısın?
Yok anlatmam.
Bzen
Anlatmam
Hayır bana ters
Ben anlatmam
Katiyen anlatmam.
Anlatmam.
Anlatirim tabii ki
Ben de öyle de anlatacak kimse yok burada
Kesinlikle hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?