Sizin derdinizden büyükse ve kafası karışık ise daha fazla canı sıkılmasın diye ona söylemez misiniz?
🤍🌸☺️
🤍🌸☺️


İki kişiyse canıs ı sıkılmasın tabikide güzel yol ablam ay aşkım ne varki bunda güneş doğmadan bana musade
Yarın deneme zamanı bende uzii gitmiştir bitmiştir iki daha iyisiniz buda zaten son konuşmalarımdı
Yarin gün bana doğacak öyle değil neyse
Dahasınada gerek yok çok savaştım ama değmeyen kişi içinmiş neyse iyi akşamlar sizee
Bu arada baya dürüstmüşsün bee
Kendi derdimi unutur sevdiğim kişiyi teselli ederdim.
Hayır
Cevap
7Cevap
Anlatırım abla :( Sonra "Ayyyyyu aşkım çok ortak yönümüz var yiaaaaaa" diye daha çok aşık oluyorlar :(
Daha iki gün önce basima geldi. İsten çıkarılmısim. Deliriyorum. Arkadasim aradi. O gün bosanma davası olmuş bosanmislar. İnan sadece onu dinledim kendim hakkimda tek kelime etmedim. Adam maf olmuş, benim derdim ne ki onun yanında
erkek anlatmasa daha iyi olur
Hayır anlatmam
Hayır onu teselli ederim
Anlatmam
Hayır anlatmam
Anlatmam.
genelde evet
Duruma göre.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?