Hayır anlatmıyorum. Bugün dost olan yarın düşman olursa sana ilk vuracağı yeri bilir bu tarz şeyler anlatılırsa bu yüzden kendi içimde çözerim her türlü sorunumu evet daha yıpratıcı ama yinede daha güvenli bir yol.
Derdimi içimde bastırmam. Afet olup hiçbir insana da taşırmam. Hiçbir insana peşin/avans güvenim yok. Güvendiklerim beni anlamıyorlar. Beni anlayanlar ise güvenimi kazanabilemediler.
Allah bana yeter, en iyi dost Allah'tır kafası bende baki..
Yanısıra? Çok mu içlendim? Bağrıma bir kaya mı çöktü? Endişeden uykum mu kaçtı? O zaman biraz müzik mistik müzikler, biraz, bir kaç dakika uyuklama, kuşları ve rüzgâr eşliğinde ağaçları izlemek bana özel serinliğimi yeniden sağlayanlar.. Canım ne kadar yansa da serin ve sakin kalabilmek bence dünyanın en can acıtan ve insanı en çok büyüten olayı..🍀🍀
Çok nadir Kendi içim de yaşarım genelde Ve psikolojik sıkıntı yoktur sıkıntı vardır Gam keder hüzün vardır Insan hep mutlu olamaz Mutluluk yazımsa acı kışım Hepsini seviyorum Acı en büyük üstaddir Kimsenin veremeyeceği dersi verir Görmediğini gördürür Bazende yere çakar Ama öldürmez
Ben kimseye anlatmıyorum. Siz anlatmak isterseniz de; En mantıklısı bir uzmana (örn. psikoloğa) anlatmak. Diğerlerine anlatsanız saçma sapan tavsiyeler verecekler. (Bekara koca boşamak kolay.) Sizi pek de umursamayan biriyse "Takma kafana, boş ver vs." gibi şeyler söyleyip sizi sinirlendirecek ve arkadaşlığınızı sorgulamanıza sebep olacak. Ayrıca dost kılıklı sinsilerin bana anlamını çok iyi öğrettiği bir söz var. ⬇️ 《Söyleme derdini dostuna, o da gider söyler dostuna..》
Aile dışında içsel durumları anlatınca, insanlar genelde pişman ederler. O duruma da yeltenmem, yelteniyorsam da ciddi manada kıymet veriyorumdur ve beni mahçup etmez karşımdaki. Ama genel itibariyle içsel sıkıntılarını çok yansıtmayı, anlatmayı seven biri değilim. Ruhsal dinginlik anlatmak geçmiyor yani benim yaşamımdan...
Anlatmıyorum. Her şeyi içimde yaşıyorum. İnsanlar zararlı ve nankör varlıklar kimseye bi bk anlatmayın iki gün sonra bi sey olur öne süreceği ilk şey bu zayıflığınız olur Ha sosyal medyadan anlat o ayrı seni tanımaz etmez baktın sinirini mi bozdu bas engeli önüne bak
Anlatırım ama hiçbir faydası yok görmedim en azından bu saatten sonra ne yaşıyorsam içimde yaşayacağım fazlasına lüzum yok benden bir tane daha yok bu hayatta hayat bu bağlamda çok kısa psikolojimizi sağlam tutacak ortamlar arkadaşlar değillerse pişmanlık sebebidir paylaşmak
Anlatsam ne olacak sanki kimse yardımcı olmuyor ki herkesin kendi sıkıntısı var zaten bu dünyaya tek geldin hayatını da tek devam ettirmen lazım mesela bugün doğum günüm yakınım değerlim dediğim insanlar doğum günümü kutlama zahmetinde bile bulunmadı herkes lafta iyi o yüzden derdinizi kendinize saklayın ve hiçbir şey için üzülmeyin
Sıkıntılarım genellikle çok derin konular psikolojik spesifik görüşlerim ya da insanlarla yaptigim psikoloji felsefe muhabbeti. Bunu anlatmıyorum içimde kalıyor yıllardır böyleyim kendimi kaybetmeey başladım.
Tanıdık ve güvenilir biriyse ve eğer anlattığımda rahatlayacaksam anlatırım. Bazı konular var ki anlatsan da çözülmediği için insan içine atıp çekiliyor kenara.
iyi ki yakın dostum ve kız kardeşim var olmasa nasıl çözerim sorunları diye düşünmüyor değilim. insanın hayatta toparlanmak için bir insana ihtiyacı var. koz olarak mı kullanıcaklar hazır olun gülün geçin çünkü bu ipi ellerine ben verdim istediğimde çekebilirim. kimseye bağımlı değilim.
Anlatamıyorum çünkü ne zaman anlatmaya anlatmaya çalışsam benim derdimi küçültüp kendi dertlerini büyütmeye devam ederler. Nasılsın diye sorduklarında kötü desem anlat derler ve dinlemezler o yüzden iyi demek zorunda kalırım ve sonra bana derler ki senin hakkında hiç birşeyi bilmiyoruz bize güvenmiyormusun gibisinden ama onlar beni hiç bi zaman takmazlar dışlarlar ve hic bişey olmamis gibi devam ederler
hayır gerek duymuyorum ya dinlemiyorlar ya umursamıyorlar ya da kendi dertlerini araya sokup benim derdim senden fazla sus otur muhabbeti yapıyorlar ne anlatıcam
Aileme anlatırım. Gidip uzmana da tanıştım psikiyatri psikolog daha çok kötü hissettim hata bir kaçı psikolojimi bozdu! Belki de insan kendi kendine çözmeli?
Kendi kendime yeterince delirdikten ve atlattıktan sonra anlatıyorum diğer türlüsü kendimi acındırıyormuş gibi olur karşımdakini bişey yapmak zorunda hissettirmek istemiyorum sanırım.
Bir zamanmar anlatırdım fakat şu an artık onlar olmadığı için bende artık kimseye anlatma gereği duymuyorum ki anlatsam da kşmsenşn umrunda değil sjsjsjsn
Gerçek hayatta doktorumdan başka kimseye kolay kolay anlatamam. Ama o kadar zorlanıyorum, bazen kendimden o kadar korkuyorum ki gelip burada konuşuyorum. Can sıkıcı tepkiler de alabiliyorum ayrı.
Hayır her şeyi içime atıyorum her şeyi içimde hallediyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Daha önce sadece bir kez yaptım sonra pişman oluyo insan nedense keşke anlatmasaydım diye falan I yüzden ben genelde aşırı dertliysem anonim sitelerden dertleşiyorum
Herkse dert anlatılmaz. Ben anlattım. Yarı çapı ben diyim 2 sen de 3 bin boyu 2 km kazık yedim. Derdimi anlattığım insan derdimi başına kalktı. Siz siz olun kimseye içinizi açmayın yaralarınız göstermeyin.
Birine anlatmazsan o dertlerin içinde birikir huzursuz olursun. bi gün de hepsini birine patlarsın. en yakin arkadasa falan anlatmak lazim belki çözüm de üretir.