
Sevgiliniz ile yaşadığınız sorunları arkadaşlarınıza anlatıyor musunuz?

Sevgiliniz ile yaşadığınız sorunları arkadaşlarınıza anlatıyor musunuz?
Anlatmayı tercih etmem.
Eicler için teşekkür ediyorum. ✨️
Rica ederim 😇
Yüzeysel olarak bilebilirler, aramızda sorun olduğu gibi. Fazla detay paylaşmam, bu hayatımdaki insanla benim aramda belki o gün içinde çözülebilir ama beni seven insanlarda istemsiz olumsuz bir bakış yaratır. Bunu istemem. Ayrıca yaşanılanın ilişkiyi yaşayan kişiler kalmasının doğru olan olduğunu düşünürüm.
Cevap
4Cevap
Ahiretligim var yıllardır arkadaşız birbirimizin dertlerini biliriz.
Anlatmam özelim olur
aklı başında bir insan anlatıp da 3. part yazılımları ilişkisine dahil etmez.
üzgünüm ama Kadınlar bu konuda daha boş boğaz. etrafındakileri arkadaşım zannedip anlatır ama içten içe kıskanıldıgının farkında bile değildir. bazıları da gercekten arkadastır iyi niyetle yaklasır ama ilişkinin dinamıklerını sizler biliyorsunuz bir baskası yonlendıremez.
Kesinlikle evet sonra gaz veriyor sonra daha da büyüyor
Sevgilim yok olsa sorunlarımı anlatmam çünkü özelim
Evettt en ince ayrıntısına kadar
Anlat oda seni gaza getirsin 😂
Her sorunu anlatmam.
Arkadaştan öte olduğumuz için evet
Anlatmam
Hayır. Sadece tartıştık veya kavga ettik derim
Anlatmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?