Özel hayatınızı ve aile sorunlarınızı yakın arkadaşınıza anlatır mısınız? Anlatılmalı mı?

Merhabalar Herkese 🌸

Aile içimde yaşanan aile içinde kalır diye bir söz vardır. Açıkçası ben bana kendi özelini anlatan ve kendimi yakın gördüğüm kişilere bir de güveniyorsam özel hayatımı anlatıyorum. Tabi dediğim gibi bu tür şeyler karşılıklı olur. Ne olursa olsun anlatırken sonuçlarını da düşünmeye çalışıyorum.
Özel hayatınızı ve aile sorunlarınızı yakın arkadaşınıza anlatır mısınız? Anlatılmalı mı?
Peki siz özel hayatınızdan arkadaşlarınıza bahseder misiniz? Veya bahsedilmesini doğru buluyor musunuz?
Özel hayatınızı ve aile sorunlarınızı yakın arkadaşınıza anlatır mısınız? Anlatılmalı mı?
Cevapla