Yanlızca sizlere acıyorum acınası insanlarsınız
"Gerçek erkekler feministir " sözüne katılıyor musunuz?
Yanlızca sizlere acıyorum acınası insanlarsınız

Bana göre; gerçek bir erkek ailesinden ve sevdiği kadından sorumludur. Onları da canı pahasına korur, sahip çıkar. Feminist dediğin kişiler sözde hak savunuyor. Zora kaldığı zaman bir tane feminist bulamazsın. O yüzden harbiden adam olanları boş kavramlara heba etmeyin
Evet katılıyorum bende feminstm kadın haklarını sonuna kadar savunuyorum çünkü bazı erkekler cahil ve cani. kadınları eziyor işin kötüsü bunu kabul eden kadınlar bile var maalesef
Gerçek Erkek Hanımcıdır.
Yaaaaaaa mutlu oldum şimdi
Teşekkür ederim
Çoğunun feministlik işine gelmiyor ama kadına değer veren biri savunabilir.
Cevap
11Cevap
orada gerçek erkekler feministtir yazmıyor mu?
Evet
gerçekten erkekler feministtir ile gerçek erkekler feministtir sözü ayrı şeyler anlatıyor ve sanırım cevap veren kişiler gerçekten erkekler feministtir olarak algılamış
BU ARADA GERÇEK ERKEKLER FEMİNİSTTİR ÇÜNKÜ GERÇEK BİR ERKEK KENDİSİNİN BİR KADIN SAYESİNDE DÜNYAYA GELDİĞİNİ BİLİR VE ONA GÖRE YAŞAR
Aynen öyle erkeklerin işine gelmiyor gereksiz canlar
ne feminizmi savunuyorum ne de erkek üstünlüğünü humanistim çünkü kadın erkeğe erkek kadına muhtaç yaratılış bu
Kadın erkek eşitliğini savunuyorum erkek nefretine karşıyım ve buna geçit yok. Kadın üstünlüğünü savunanlar avuçlarını yalarlar.
Feminizmi bazı insanlar yanlış anlıyorlar bence. Ben destekliyorum tabii ki 👍✨
gerçek erkekler maskülisttir! meriçler ve abazalar gibi hain ve kadınsılaşmış gruplar dışında bir tane feminist erkek bulamazsın.
gerçek erkekler feministtir yazıyor 😀 ve evet zeki erkekler hanımcı ve feminist olur 😂
Yanlış yazdım ya
Feminist olmak için cinsiyete gerek yok sadece insana saygı duymaktan geçiyor mesele bu
Yav arkadaş erkekliği bazı insanların hayata bakış
Açısı ile mi ölçücem yav
Ben feminizime karşıyım
O nedenmiş
Feminizim boş bir şey çünkü
Yani günümüzde
Ben kalitesiz insan mıyım yani?
Kadın haklarına karşıysan Evet
Bunu bana gerçekten söyledin mi sen KDJDHXHDHX beni tanımıyorsun sanki. Ayrıca feminizim ile kadın haklarını cidden bağadaştırıyor musun? Feminizim kadın haklarını savnmaz, tek amacı ortalığı karıştırmaktır ve kadına zarar verir. Ben senin zeki bir insan olduğunu düşünüyorum, böyle aptalca şeylere kanmanı beklemezdim senden.
Savunmaz*
Farkındayım feminizim zararlarında olduğunu mesela insanları kutuplaştırmaya ittiyor olabilir , erkekler biraz daha negatif ayrımcılığa mağrus kalmasıda olabilir
Bazı konularda abartıldığı doğrudur çünkü feminizim içinde bir kol olarak erkeklere karşı bi nefrete vardır ( ben o nefrete karşı değilim) feminizim artı yönüde şu kadınların biraz daha birlik olması olabilir çünkü kötü erkeklerdir
Feminizim kadınlarada zarar vermekte
Doğru ben de feministim 😂
Katılıyorum
Boş bir saçmalık
Ben de senin gibi zırcahil onun bonun dayatmasıyla yaşayanlara açıyorum
Sana cevap bile yazasım yokk
Yazamazsın o zırcahil kafanla zaten
Kesinlikle hayır.
Umrumda değil
Feminizm saçmalık
Hayır.
Ne demek o
Sen anlamazsın
Sen çok anlıyorsun ondan mı yanlış yazdın
Telefondan dolayı yanlış yazdım en azından bilgisiz değilim
Ne demek o diye sorunca bilgisiz mi oluyorum?
Ama Google diye bir şey var araştırabilirsiniz
Sen söylemesen bilmeyecektim 😄
Sana Faydalı olduğuma sevindim:))))
Iyi geceler
Sen çoluk çocuğa fayda sağla dışarıda çok...
İyi geceler çok bilmiş😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?