Ryan Gosling olsun Ben Stiller olsun Jason Momoa hatta hepsi feminist olduğunu söyleyen erkekler... düşününce feminist erkek düşmanlığı değildir feminist kadın sadece eşitlik ister adalet ister güçlü olduğunu anlatmaya çalışır ama türkiye de feministim dediğinizde erkeklerin gözünde lez olursunuz arıza tip olursunuz ama bu yukarda saydığım erkekler kadının güçlü olduğunu ve yapılanların yanlış olduğunu söylüyorlar... yorum sizin artık
Cevabın nedir?
Cevapla
Diğer konusunda 699 cevap paylaştı. Onlar genelde kızlara yaranmak için içlerine girebilmek için yapılan profesyonelce tuzak öyle yaklaşıyorlar avlarına sonrası malum. Bu işte amatör olanlar da güzel bir kız paylaşım yapınca ''AYNEN ÖZLEM HANIM KATILIYORUM ÖZLEM HANIM'' diye yorum yapan tipler :)
44 Yorumla- +1 yıl
onları da ayırt edebilyoruz merak etme :D
- +1 yıl
bir yerde illaki fire veriyorlar :D başıma geldi ordan biliyorum :D
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu söylediklerin aklı başında olan her erkek için geçerlidir. Yani kadının hakkı kadına. Ama sizde şunu bilmelisinizki her feminist kadın sizin yazdiklarinizdaki bilinci taşımıyor.
14 Yorumla- +1 yıl
evet kadınlar bile bilmiyor feministliği saçma sapan davranıp feminist olduklarını sanıyorlar
- +1 yıl
işte feministim diyen her kadına bakıp feministlik böyle dememek lazım biz sadece adalet istiyoruz erkeklerin elinden sanki tahtlarını alacakmışız gibi davranıyorlar resmen korkuyorlar başlarına bela olcaz diye onlardan nefret ettiğimizi düşünüyorlar biz ayrımcı düşünceye karşıyız cinsiyetlere değil ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılFeminist birilerini görebilmek ne kadar güzel :) erkeklerden çok kadınlar arasında dışlanıyoruz farkındamısın
23 Yorumla- +1 yıl
evet kadınlar kadın kısmı öyle şeyleer yapar mı diyor... garip
Cevap sahibi+1 yılİşe kendimizi hemcinslerimize ifade etmekle başlamamız gerekiyor sanırım, yanlış bir düşünce savunuyormuş gibi açıklama yapmak zorunda kalıyoruz işin acı yanı
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim :)
+1 yılFeminist erkeklere saygım sonsuz ya. Minnettar olmalıyız onlara.
11 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle bu adamlarla evlenilir empati kurmayı biliyorlar egoları az
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
18Cevap
benim bir arkadaşım var aşırı feminist bir erkek. kadınların katıldığı eyleme falan gitti bunu kovmuşlar potansiyel tecavüzcüsün diye bu inatla gitmemiş sonra kürsüye çıkıp bütün erkeklere lanet olsun falan demiş. olayı pek çok kızın ağzından duydum :D bu anlattığım oğlanda baya zeki biridir aslında mal falan değil
122 Yorumla- +1 yıl
onu kovan kızlar mal birde erkeklerin onlarını anlamalarını isteyip daha sonra gelince destek kolunca tecavüzcü diyorlar kendilerine feminist değil sadece erkek düşmanı desinler
- +1 yıl
boş iş mi peki
- +1 yıl
sen beğenmediğin fikirleri böyle aşağılıyorsan sensin sadece karbon salınımı yapan
- +1 yıl
üretici ve tüketici tanımın ne oluyor tam olarak
- +1 yıl
üretim-tüketim = pozitif ise üretim negatif ise tüketim bu ön koşul bu koşulu geçersen ikinci basamak dünyadaki carbon döngüsünde maksimum dönüşebilecek karbonun insan dışındaki canlılar hissesini saldıktan sonra kalan kısmın insanlar arasında bölüşülmüş halinden fazlasını yayan insanlar tüketici bu ikici basamakta sadece karbon değil bütün döngüler var. hepsini geçen yani 8 basamağı; üretici oluyor. yani doğal kaynaklar hayvan gibi sömürülmeyecek ve bilgi veya teknoloji üretilecek. basitçe bu
- +1 yıl
gerçekten mi :D bilmiyordum :D ben kendini nasıl üretici bizi nasıl tüketici olarak tanımladın onun için sordum ama nedense anlamamayı tercih ettin :D
- +1 yıl
pes yani anladında takılıyorsun zannetmiştim ama sen cidden benim dediklerimden bu tanımı yapmışsın pess neyse bu sorunun öncesinde konuştuklarımıza bakarak demek istediğim soruyu anlarsın sanımıştım ama maalesef neyse sağlık olsun üretici bey :D artık nasıl bir üreticiliğin varsa :D
- +1 yıl
öyle bir tavır aldın ki sanki söylediklerinden benim anladığım değilde öncelikle başka bir anlam çıkıyormuş gibi :D cidden konuşmalarımızın üzerinden bir daha geçtim ama yok yani. istersen demek istediğini daha açık yazarsın ondan konuşuruz. üretimin pek çok dalı vardır ben hepsiyle ilgileniyorum çantadan tut drone üretimine ahşap sandalyeden seramik bibloya kadar hepsini üretebilirim evde
- +1 yıl
anlaşılan senle anlaşamıcaz :D
- +1 yıl
bak konuşmalarımızı tekrar oku ve sabrımı gör bana inandığım şeye boş iş saçma sapan diyen biriyle bu kadar yapıcı konuşulabilirdi
- +1 yıl
tamam şimdi anladım işte. bende kadın erkek eşitliğini savunuyorum. sadece meydanlara çıkmak vaktini boşa harcamak veya XY kromozomu potansiyel tecavüzcü görmek aşırı saçma. ülkemdeki feministlerde diğer bütün gruplar gibi b*kunu çıkarma eğiliminde. afedersin kişisel olarak sana kötü bir şey demek istemedim ama yani feministlerde aşırı aptal adam belki gay yani belki cinsiyeti yok hemen her şeye etiket yapıştırmak nedir
- +1 yıl
tamam işte şimdi anlaştık :D yani evet türkiyede grupların fanatikleşme ve amacından sapması olağan bir şey ama ben her erkeği tecavüzcü olarak görmem feministim ama erkek düşmanı değilim feministlik erkek düşmanlığı değildir zaten
- +1 yıl
neden çünkü yaptıkları inandıkları şeyi bilmeyen soytarılar yüzünden... ne yapalım türkiye de böyle bir yer... yani feministleri aşağılanlara kızmıyorum bile çünkü nedenini biliyorum aslında erkeklerin feminizmi anlarlarsa gerçekten onlarında işine geleceğini görmelerini istiyorum
- +1 yıl
şimdi zaten erkeklerin bunu kabul etmekten başka bir şansı yok ama tek eksik matematik bilen biri olayları açıklamıyor. bugün kadınları iş hayatından çeksek ve erkeklerin %100 ünü kalifiye bir şekilde iş hayatına soksak bile gerekli işgücü oluşmaz ülke geriler. erkeklerin tamamının katılamayacağını düşünürsek ülkeyi afedersin b*k götürür. şu an ki kadın katılımıyla ülke bu halde olabiliyor. eğer birgün iş yapabilecek kadınların tamamını sisteme erkeklerle eşit bir şekilde entegre edebilirsek o zamanda muhasır medeniyetler seviyesini geçebiliriz diye düşünüyorum. yine ben yine uzun bir yazı
- +1 yıl
işte bunu bütün erkeklerin anlaması lazım ama onun yerine sevgilisi bunu terketti diye bütün kızlara çamur atan küçümseyen erkekler var toplumumuzda anlamıyorlar anlamak istemiyorlar bu durumu
- +1 yıl
matematik eğitimi olmayan ülkelerde bu sorunlar kaçınılmaz. ülkemin insanı ne sorgulayabiliyor ne de yargılayabiliyor. herkes papağan gibi duyduğunu tekrar ediyor. bende çok sinirleniyorum bu konulara ama yapabilecek bir hiçbir şey yok. böyle geldi böyle gidecek. hatta daha kötüye gidecek. yakında saçı açık kadınlara falan saldırmaya başlayacaklar
kraldan çok kralcı olmak.. Feminizm saçma ve aptalca bir akımdır bu arada.. Toplum sağlığı için faydalı değildir.. Bizim frengi adetlere ihtiyacımız yok. Eski türk törelerine göre yaşarsak ne taciz olur ne sapık.. Kadının resimleri paraya basılır onore edilir.. Ne araplaşalım ne avrupalılaşalım kendi özümüze dönmeliyiz.
318 Yorumla- +1 yıl
arkadaşım feministlik saçma sapan bir akım değildir insanın kendi hakkını araması gerekir bunu nesi yanlış ve saçma o toplumunuz zaten sağlıklı değil hasta düşüncelerle dolu ve çoğu ırkçı cinsiyetçi fikirler topluma bir şeyin zararı varsa b düşüncelerin var
- +1 yıl
- +1 yıl
Yasamadigimizdan dolayı su anda feministlik diye yirtiniyorsun. Yaşamış olsaydık kadının hak ettiği değer ve haklar şu anda kadında olurdu zaten. Lakin biz ne yaptık muslumanlasmak adına araplasmayi seçtik ya da sistematik olarak araplastirildik. Türk toplumu anaerkil bir toplumdur o yüzden Türk toresinde kadına bambaşka bir değer verilir. Türklerde kadına bırak dayak atmayı kötü agir, kaba, laf dahi edilemezdi. Araplar ise ataerkil toplumdur yani erkeğin sözü geçer kadına değer yoktur. Araplasmayi başladığımızda beri Türk toresinde uzaklastik ve kadına şiddeti hayatımıza soktuk. Bilmem anlatabildim mi?
- +1 yıl
@sacooo bence bu Araplaşma işini sevenlerde azınlıkta değil ataerkil toplum olmayı isteyen erkek olsun kadın olsun çok fazla sayıda... bilmiyorum türk töresini uygulamayan bir biz değiliz diğer türk devletleride uygulamıyor ne yalan söyleyim işlerine gelmiyor gibime geliyor işine geldiği kadar türk herkes
- +1 yıl
beylerde pek anlamıyor sanırım abuk sabuk dizileri izleyen erkeklerde var maalesef :D
- +1 yıl
çanakkaleyle bize yapamadıklarını çanak antenle yapıyorlar.. Durum bu kadar basit.. Asil Türk toplumu önce araplaştırıldı şimdi frengileştiriliyor.. Ne zaman özümüze döndük o zaman huzura ereceğiz sosyal bağlamda. Benim umudum az ama yok değil.. Anadoluda bu ışık hala var ama modernleşme adı altında oralar da yozlaşıyor artık..
- +1 yıl
Biz sosyal , ekonomik , siyasi anlamda güçlü olmalıyız.. Bu boyundurluktan kurtulmadığımız sürece tüm dünya halkları savunmasızdır.. Türkler tarih boyunca mazlumun yanında saf tutmuştur.. Ne zaman güç bizden gitti insanlar açlık , sefalet çeker oldu.. Afrikada açlık bizim oraları ingiliz emperyalizmine teslim etmemizden sonra başladı.. Ama önce toplum olarak ahlaki reforma ihtiyacımız var.. Ve bunun için ilk iş olarak rtük te.. Sosyolog ve psikologlardan oluşan bir ekiple tüm ahlaki çöküntüde bomba sahibi olan tüm dizileri kaldıracaksın oyuncularına, senaristine, yapımcılarına yüklü cezalar vereceksin
- +1 yıl
suçu yönetenlere atmak tembelliğimizin bir parçası.. Yeni dünya düzenini , düşüncelerini , Özümüzü kaç kişiye doğru anlattın? Bunu insanlara yerleştirmek için kaç kitap okudun daha iyi öğrenmek için ne yaptın? Sözüm sana değil yanlış anlama genele söylüyorum bunu ben de dahilim bu güruha
Bende feministim ama pek sorun yaşamadım bu konuda.
22 Yorumla- +1 yıl
ben feministim dediğinde türkiyede alıcan tepkiler bariz bellidir nasıl sorun yaşamadın acaba
+1 yılBen feministim ve feminist olan erkeklere de “amcı” gözüyle bakılıyo. Herkesin farklı olduğunu bi türlü anlamıyorlar. Kendisi erkek olduğu için diğer erkeklerin hepsi de benim gibi düşünür diye düşünüyorlar. Çok düz bi düşünce. Ve de gerçek şu ki asıl “amcılar” bu kişilerdir
20 YorumlaKraldan çok kralcilar var. Yağ çekerek kız tavlamaya çalışırlar
22 Yorumla- +1 yıl
evet bir de o tipler var ama bu ünlülerin bazıları annelerinden dolayı feminist oldu anneye uygulanan şiddeti görerek büyüdü kimisi de gerçekten feminist
- +1 yıl
Bunu demek istedim işte
Kadınlar eşitlik değil adalet istemeli bence çünkü eşitlik her zaman adalet değildir
14 Yorumla- +1 yıl
eşit değiliz evet bir birimizden üstün özelliklerimiz olduğu gibi - yönlerimizde var ama totelde eşitiz
- +1 yıl
yoklama :D
- Diğer konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılben adaletten yanayım ama eşit miyiz tartışılır :D ama feminist erkeklerde haksız değiller azıcık katılıyorum diyelim :D
10 Yorumla Diğer konusunda 8,5b cevap paylaştı. Feminist erkek yoktur.. Feminist rolü yapan yalaka erkek vardır..
40 YorumlaDiğer konusunda 5,1b cevap paylaştı. Feminizm kadının haklarını savunan değil haklarını elinden alan ve kadını metalaştıran bir fikir akımıdır
11 Yorumla- +1 yıl
işte bu :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir erkek olarak ben tüm kadınlardan daha feministim ben hariç tüm erkekler yok olsun :)
110 Yorumla- +1 yıl
o da değişik bir feministlik :D
Cevap sahibi+1 yılBeşlide pragmatistlik ve feministliğin karışımıdır.
Prafemist diyelim bak ayak üstü yeni bir ideoloji buldum :)- +1 yıl
süpersin gizli kardeş :D
Cevap sahibi+1 yılSağol cicim not al bunu ileride böyle birşey çıkarsa hal iddaa edip para talep ederiz, Şen'de şahit ol parayı kırışırız , 1 sana 5 bana kardeşi payı 😂😂
- +1 yıl
sanırım tek çocuksun kardeş payından pek anlamıyorsunda :D
Cevap sahibi+1 yılTek çoçuğum evet ama işin çoğunu ben yaptım :)
- +1 yıl
öyle tabi ama ne biliyim :D
Cevap sahibi+1 yılTamam tamam hadi o zaman şöyle olsun
Beş bana bir sana :)- +1 yıl
çocuk kandırıyor yaa :D
Cevap sahibi+1 yılÇocuk zeki 😂😂
+1 yılfeminizm erkek düşmanlığıdır ve feminist erkekler maldır
216 Yorumla- +1 yıl
yani sürüye uyup kendilerini üstün ilan etmek varken eşitliği savunmak mı mal olduğunu gösteriyor
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
feminizm erkek düşmanlığıdır kadın erkek eşitliği değil hem kadın erkek eşitliği de iyi bişey değil doğanın dengesini bozar
- +1 yıl
doğa dengesi değil yıllarca var olan saçma bir sistemi bozar
- +1 yıl
sistem saçmaydı kabul ama yanlışları olduğu gibi doğruları da vardı feminizm de olmaması gereken birşey erkek üstün olmalı daha fazla hakka sahip olmalı
- +1 yıl
Sensin saçma
- +1 yıl
Kıskanıyorlar hiç cevap vermeyeceksiiin
- +1 yıl
neden erkek daha fazla hakka sahip olmaklı
- +1 yıl
1. erkek daha güçdürü ve daha akıllıdır karılar gibi yavş. ak insanlar değildir
2. erkekler pek duygusal değildir yani daha adaletli davranabilirler
vs. vs. herkese hak ettiği kadar hak verilmeli - +1 yıl
yuh yani dünyaya erkek olarak gelmesen intihar mı ederdiin acaba :D
- +1 yıl
o hiç aklıma gelmedi bak ama alhamdulillah erkeğim :D
- +1 yıl
iyi ki neyse sen kendini bir şey zannetmeye devam et anlaşılan bunu düşünüp mutlu olanlardansın :D
- +1 yıl
erkeklerde karıları dövme hakkı olmalı
- +1 yıl
erkek dediğin karısını dövme hakkı olur ama adam olan yapmaz senin adamlıktan pek anlamıyorsun sanırım
- +1 yıl
adam olan yapmaz kısmını sen uydurdun
- +1 yıl
Anneni döv bari oda kadın :) aaa yoksa seni baban mı doğurup emzirdi bu zamana kadar aptal
- Diğer konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılUlan feminist diyorsunuzda feminist olan erkekleri anlamıyorum yok o ele de yazık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılfenizm demek bela demek sorun demek kadın dırdırı demek
211 Yorumla- +1 yıl
şaka gibisin yaa
- +1 yıl
Çok doğru söyledin
Cevap sahibi+1 yılgerçekler öyle ne kadar feminist görsem nerde anten kuntun iş var onun peşindeler. utanmasa sen 5 gn dışarı çıktın bende çıkacam diyecek :D
Cevap sahibi+1 yılaynen kardeşim bu belaya karşı uyanık olalım @YolumuKaybecegim
- +1 yıl
eee neden demesin dışarı çıkmasını engellicek ne var
Cevap sahibi+1 yılengelleyecek değil her şeyde eşit olmaya çalışmaları bana aşağılık psikoloji olarak geliyo ve gereksiz sorun çıkartıyo. ben herşeyi sayıp eşit yapmasını biraz zavallıca buluyorum. eşitlik diye saçma sapan iş yapan çok kişi grdüm
- +1 yıl
Aynen kadınlar erkeksin doğuştan gelen haklarını kıskanıyor #uyanıkKalErkekler
- +1 yıl
evet bunun nedeni kendimizi ıspatlama çabasından kabullenmek istiyoruz yasakları anca onları ezerek yok edebilmek için uğraşıyoruz bu size çok sert gereksiz hatta zavallıca gelebilir ama bunun değişmesi için bunları yapmamız lazım
Cevap sahibi+1 yılkardeşim çok güzel özetledin @YolumuKaybecegim
- +1 yıl
Bir sus ya yaptığın şeyi zevkinin kılıfına uyduran kendini kendi alanında kahraman ilan ediyorsun senden ne köy olur ne de kasaba gereksiz aktivist...
- +1 yıl
dünyaya kadın olarak gelmeden ikinzde söylediklerinizin ne anlama geldiğini bilmiceksiniz heralde erkek olmak ve erkek olmanın doğuştan toplumun size verdiği hakları korumak istiyorsunuz anlıyoruz ama bizlerde aynı hakka zaten sahibiz olmalıyız
Feminist erkeklere neden şaşırıyorsunuz ki? Feminism eşitliği savunmaktadır. Erkeklerin de feminist olması doğal
00 Yorumlakadınları destekleyelim
11 Yorumla- +1 yıl
Bayanlara sahip çıkalım onlar güldür çiçektir
ben öyleyimde ne oldu hiç bir şey 😔
00 YorumlaAh mallar varmiymis oylesi :D
40 YorumlaFeministim.
20 Yorumla- Diğer konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle düşün sahte sevgi
01 Yorumla- +1 yıl
anlamadım
+1 yılHaklısınız bayan
10 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar