Kız kardeşimle sorunum. Lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhabalar öncelikle. Ben 19 yaşındayım. 14 yaşında bir kız kardeşim var. Üniversiteyi şehir dışında kazandım. Üniversiteyi kazanmadan önce kardeşim 13 yaşındayken 162-163 falandı topuklu ile anca benim boyuma (170cm) geliyordu. Birinci dönem bitince eve geri döndüm. Ailem karşıladı ve kardeşim gelmemişti. Eve gittik sarılma faslı vs. Kardeşimin odasına girdim ona sarılmak için. Çünkü gerçekten özlemiştim minnoşumu. Odasına girmek için kapıyı tıkladim gel dedi. Kapıyı açınca kardeşim yatakta uzanıyordu. Yalnız kardeşim biraz gariplik vardı anlam veremedim. Bana baktı ve mutlulukla ayağa kalktı ve sarıldı. Ayağa kalkınca farkettim kardeşim büyümüştü ama biraz fazla büyümüştü. Ben şehir dışına çıkmadan önceki minik kardeşim benden uzun duruyordu. İlk başta topuklu terlikten falan sanmıştım ama değilmiş. Kardeşim gerçekten uzamış ve benden 3-4cm uzundu 173-174cm vardır belki daha fazla. Çok kötü hissetmeye başladım. Sonra içeri gidince annem de fark etti yan yana dursanıza dedi. Çok utandım. Her kardeşimle karşılaştığım bozulmaya başladım. Biliyorsunuz artık dersler online sürekli beraberiz. İki üç hafta önce kardeşim dışarı çıkalım özledim seni dedi. Arkadaşlarla kafeye gittik ilk sevgili sandılar kardeşiz deyince, ablan küçük gösteriyormuş dediler. Artık sürekli kompleks yapmaya başladım evde yan yana gelmemeye çalışıyorum yüzüne bakamıyorum. Keşke minnoşumu geri verseler, ona sarılıp tutmak istiyorum. 14 yaşındaki kızın, küçük kardeşi oldum. Sanırım daha da uzayacak. Boy kompleksi için ne yapmam gerekir? Gerçekten ama gerçekten çok mutsuzum.

Kız kardeşimle sorunum. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla