Merhabalar öncelikle. Ben 19 yaşındayım. 14 yaşında bir kız kardeşim var. Üniversiteyi şehir dışında kazandım. Üniversiteyi kazanmadan önce kardeşim 13 yaşındayken 162-163 falandı topuklu ile anca benim boyuma (170cm) geliyordu. Birinci dönem bitince eve geri döndüm. Ailem karşıladı ve kardeşim gelmemişti. Eve gittik sarılma faslı vs. Kardeşimin odasına girdim ona sarılmak için. Çünkü gerçekten özlemiştim minnoşumu. Odasına girmek için kapıyı tıkladim gel dedi. Kapıyı açınca kardeşim yatakta uzanıyordu. Yalnız kardeşim biraz gariplik vardı anlam veremedim. Bana baktı ve mutlulukla ayağa kalktı ve sarıldı. Ayağa kalkınca farkettim kardeşim büyümüştü ama biraz fazla büyümüştü. Ben şehir dışına çıkmadan önceki minik kardeşim benden uzun duruyordu. İlk başta topuklu terlikten falan sanmıştım ama değilmiş. Kardeşim gerçekten uzamış ve benden 3-4cm uzundu 173-174cm vardır belki daha fazla. Çok kötü hissetmeye başladım. Sonra içeri gidince annem de fark etti yan yana dursanıza dedi. Çok utandım. Her kardeşimle karşılaştığım bozulmaya başladım. Biliyorsunuz artık dersler online sürekli beraberiz. İki üç hafta önce kardeşim dışarı çıkalım özledim seni dedi. Arkadaşlarla kafeye gittik ilk sevgili sandılar kardeşiz deyince, ablan küçük gösteriyormuş dediler. Artık sürekli kompleks yapmaya başladım evde yan yana gelmemeye çalışıyorum yüzüne bakamıyorum. Keşke minnoşumu geri verseler, ona sarılıp tutmak istiyorum. 14 yaşındaki kızın, küçük kardeşi oldum. Sanırım daha da uzayacak. Boy kompleksi için ne yapmam gerekir? Gerçekten ama gerçekten çok mutsuzum.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence bozulmak yerine sevinmelisin, 30lu yaşlarına geldiğinizde kardeşin senden büyük gösterirken sen çıtır bir delikanlı olarak kalıcaksın
Haha, tesekkur ederim bugun kardesimle o kursa gitmeden konustuk. Sanirim buraya yazarak cesaretlenmek iyi oldu. Cevabin icin cok tesekkurler :)
Sanirim daha az takinti yapacagim. Artik minnak bir kardes var diye sevinmek var kardesimin buyumesiyle gurur duymam gerekir.
Rica ederim😊 bu arada hep bi abim olsun istemişimdir, manevi olarak var kuzenler falan ama kendi abinin yerini dolurmuyor tabi, senin gibi kardeşini seven abiler olduğunu görmek beni mutlu etti kardeşinle benim yerime de eğlenin, arada kavga edin, birbirinizi çok sevin😊
Ya kavga edemem ben onla canimin ici o benim, kocamanim artik o benim. Bu arada tekrar olcustuk boylarimizi gercekten cok uzamis ya. burnu alnima geliyor. Sanirim kardesim degil ablam olacak haha
Bu arada sen abinden uzun olmus olsaydin ne hissederdin yani benim kardesimin yerine kendini koyar misin? Abinden kucuksun surekli yukari dogru bakiyosun. Sonra abin sehir disindan geliyor ondan uzunsun. Ne hissedersin?
Biraz tuhaf hissederdim, benim boyum 157 oldugu için abim diyebilecegim insanlar da genelde 180den aşagı olmadikları için tuhaf gelirdi sanırım benden buyuk birine bakarken yukari dogru bakmamak😂 ama cok sorun etmezdim ya önemli olan birbirimize olan sevgimiz saygımız olurdu
Hehe boyun cok sevimliymis ama :)
Kardeşinle aranda bir şeyler oldu mu? Yani şu an durumun nasıl. Bence kafaya çok takmamak gerek. Kardeşimin boyu kaç şu an
Kardeşim şimdi 175cm oldu artık abi kardeş değilde abla kardeş gibiyiz
bir şey oldu mu derken çok anlamadım
Yani konuştunuz mu bu konuyu gibi şeyler
Cidden baya uzamış kardeşine tepeden bakmak kötü bir his ama bunla gurur da duymak gerekiyor.
Ailede genetik uzun mu sen mi kısasın yoksa kardeşin mi uzun acaba (merakımdan sordum yanlış anlama)
evet annem 171 falan babam 179 civarinda en kucuk ben kaldim. yani ilk seferinde biraz dalga gecti. baya utaniyordum aslinda buraya yazmamin sebebide buydu. hala utaniyorum bazen kucuk kiz kardesim benden uzun. eger konusmak istersen seni takip ettim yazabilirsin :)
Tamamdır
Gizli üye gözüküyorsun yazamıyorum
soru yazabilirsen sana yorum yapabilirim
diger kisiye yapmis oldugun yorumun altina yorum yaptim
Soru yazıyorum orada konuşuruz mesaj yazma 3 xper istiyormuş
Yeni soru sordum yazabilirsin
Selam gene ben merak ettiğim için soruyorum durumlar nasıl (farklı hesaptayım
Uzasın ne olucak? Benimkisi benden kisa yine sanan sevgili, eş vs sanıyor. Kızın babasi sanandan tut sevgilisi sanana kadar oldu be
Sevgili sanmaları değil olay. Ben yanın küçük kaldım. Minnoş bir kızdı şehir dışına gitmeden. Gelince baya uzun bir kız olmuş. Cidden yanın kendimi kötü hissediyorum
İlerde arkadaşlarını düşürursun iste kucuk kalman senin isine gelir abicim
Aslında evet biraz o da var. Ama şu sıralar küçük kardeşten kısa kalmak biraz onur kırıcı
Onurun boyuna bagli ise onu darmaduman ederler reis
Ya boy değil mevzu kardeşim kücücük minnoş bir kızdı ben üniversiteye gitmeden. Şimdi o minnik kıza bakarken gözlerimi yukarı kaldırmam gerekiyor. O çok onur kırıcı
3-4 cm 10-15 cm değil abicim benden 5 cm uzun sevgilim oldu hic öyle bakmiyordum. Fantezi soru soracam derken iyi sallasaniz keşke
Yok ya valla. Ya bu boy kompleksinden baska bisey kucuk kardesinden kisa degilsin sonuca
Olayım ne olucak anasını satayım
Kız kardeşim 41 numara giyiyor. Birkaç seneye o da 43 olur ortak ayakkabı giyeriz diyordum bende jdhdjdjdj
Haha, ya bilmiyorum biraz uzucuydu paylasmak istedim belki birileri benimle ayni hisleri paylasiyordur. Yardimci olur diye dusunmustum. Tavsiyen icin tesekkur ederim :)
E uzasın işte sen niye üzülüyorsun onu anlamadim😃
Abiden uzun kız kardeş mi olur? Ablam olmuş olsa bu kadar üzülmezdim. Annem de 1 cm falan uzun ama onda üzülmüyorum.
Sana genetik olarak uğramamış şans yapacak bir şey yok
Sizin hatunlar ucmus😃
Evet sanırım. Bu arada dediğinde doğruluk payı var. Kardeşim için mutlu olmam gerekir. Ama ben kısa kalmasaydım yanında
😃 yapacak bir şey yok kanka
Böyle seveceksin
Ya kardeşim canım benim zaten ama uzun olması onur kırıcı oldu biraz. Yoksa hala sarilip onunla dertleşmek istiyorum. Ama yanın duramıyorum.
O senin kompleksinden kaynaklı kanka, yoksa sorun olmamalı. 😃
Belki ilerde geçer bilmiyorum ama şu anda biraz üzücü
👍🙂 umarım dostum
Cok teşekkür ederim:)
Gercekten yorumlarini deneyecegim
Beslenme, spor vb. tavsiyeler almak istersen takip edebilirsin👍
Takip edicem ilginiz ve alakaniz icin teşekkürler hocam <3 sanirim kardesimle bunu konusucam minnosum olmasada artik canimin ici o yardimci olacaktir. Tekrardan tesekkur ederim
Rica ederim 👍🙂
Spor
Geç kalmış degilsin
Evet ama kardeşim de uzayacak. Gerçekten kötü hissediyorum. Hem spor beni 5-6 cm uzatacak mı?
Uzatabilir. Aktif olarak yap birde eklemleri esnetecek egzersizler yap.
Kardeşin sevgilin gibi görünmesi de ilginç olmus😃
Ya şey, büyümüş derken sadece boy olarak değil alımlı olmuş, yüzü güzelleşmiş ve makyaj yapınca büyük duruyor. Bir de uzun boylu olunca haliyle sevgili sandılar. Keşke minnoşumu geri verseler :(
Hmmm minnoş gitti
Senin boy kompleksi de devam eder böyle giderse.
Peki ilgi varmış kardese
İlgiyi anlamadım? Benim mi erkeklerin mi?
Senin var mi
Hala onu küçük kardeşim olarak görmek istiyorum ama ablam olacak sanırım :( 174 kız mı olur ya
😃😃😃
Ama şey, sevgilim sanmaları biraz onurlandırdı ne yalan söyleyeyim. Kötü gözle bakmıyorum ama alımlı bir hanımın yanında olmak biraz onur vericiydi.
Nasıl konuşucaz? Ben çok bilmiyorum
Yazamadim ama takip ettim
Musait olunca bana yazar misin
Kanka senin kalbin kötü değilse sorun yok
Eeee 3 yıl olmuş şu an kaç oldu kız kardeşin
Basketbol oyna
Yani artık düşünüyorum. Ama çok etkileyeceğini sanmıyorum. Sonuçta o da uzayacak
Umarım çözülür
Umarım ama çok çözülecek gibi durmuyor. Abiden uzun küçük kız mı olur? :(