Sağda solda "Evlenmiyor musun" diyenlere ne diyorsunuz?

Genelde ben böyle iyiyim, evlenmek isteyen buyursun diyip geciyordum

Bu akşam ilk kez bi kınada yaşlı başlı komşumuz kalkıp bana "aaa çok ayıp, ne demek evlenmiyorum" dedi

Evlenmemenin nesi ayıp pardon? Siz beni kafanızda bir yere oturtun boşluk kalmasın diye, sizi tatmin etmek için mi evlenicem😀😀

Sağda solda "Evlenmiyor musun" diyenlere ne diyorsunuz?
Cevapla