Eşinizin, eski eşiyle münasebeti ne derece olmalı?

Eski eşiyle gerek çocuk sebebiyle sık sık telefonda görüşüp, çocuğunu alıp verme zamanında yuz yuze konuşmak durumunda kalıyor. Sorunlu ayrıldıkları için eski esi ona basen kaba sözler bazen de özür mahiyetinde konuşup benimle alakalı olumsuz şeyler söylüyor. Bu durumda uzun süre idare etmeye çalıştım ama gelinen noktada zor zamanlar geçirdim. Siz olsaydınız erkekler; ne derede müsade ederdeniz? Kadinlar, eski eşinizle çocuk sebebiyle nasil iletişim kurardınız?
Eşinizin, eski eşiyle münasebeti ne derece olmalı?
Cevapla