Eski eş ile aynı yerde calismak konusundaki tavır nasıl olmalı?

Ikimizde ögretmeniz. Eski eşim baska okuldan ders doldurmaya gelecek. Onun bransindaki bir kadin hocamiz hamilelik iznine ayrildi, eski eşimde onun derslerine girecek. Ayni ortamda, ayni yerde olacagiz. Boşanali 6-7 ay oldu.

Ha ozellikle mi geliyor benim calistigim yere bilmiyorum. Benim o okulda calistigimi her sekilde biliyor. Tavrım ne olmalı bilmiyorum. Yokmus gibi davranayim diyorum ama diger hocalarin yaninda, ogretmenler odasinda, ogle arasinda falan da konusmaya calisirsa, bir seyler sorarsa, beni kendisiyle muhattap etmeye mecbur birakirsa ne yapmaliyim bilmiyorum.

Okuldakiler evlenip bosandigimi biliyorlar ama gelecek hocanin benim eski eşim oldugunu bilmiyorlardir diye tahmin ediyorum. Belki soyaddan suphelenebilirler ama bazi soyadlar herkeste var zaten. Kendisi de der mi ben xxx hocanin eski esiyim falan da diye bir patavatsizlik yapar mi bilmiyorum. O da bana bulasmazsa, yokmus gibi yaparsa cok iyi olur ama diger turlusunu bilemiyorum.

Eski eş ile aynı yerde calismak konusundaki tavır nasıl olmalı?
Cevapla