Feministliği k*çından anlayanlar ile gerçek feministleri karıṣtırma bence
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu da farklı bir manipülasyon çeşidi. Şimdi hepimiz çok iyi biliyoruz ki insanlar kendilerini feminist ya da feminist olmayan insanlar olarak tanımlıyor. Yani ortada 2 tür insan var. Feminist (erkek düşmanı) ve feminist olmayan (eşitlikçi) insanlar. Şimdi burada 3. bir sınıf yok. Feminist, feminazi ve feminist olmayan diye bir şey yok. Kendini feminazi diye tanımlayan insan da yok, ideoloji de yok. İnsan olsa bile zaten bunun bir ideolojisi yok. Feminazi kelimesi feminizmi aklamak için feministler tarafından uydurulmuş ve manipülasyon yapmak için kullanılan bir kelimedir. Kendini feminist diye tanımlayan insanlara ve onların yaptıklarına bakarak yargılıyoruz biz feminizmi. Ve zaten 2-3 insanın yaptıklarına bakarak falan da değil. Feministlerin yüzde 51 i bile nafakayı, kadın beyanı esastır ı, velayetin kadına verilmesini, sürekli ve sadece kadın haklarının savunulmasını savunuyorlarsa, zaten bu topluluk yüzde 51 e karşılık yüzde 49 la erkek düşmanlığına neden oluyor demektir. Yani totalde neye neden olduklarına bakarım ben.
Kaldı ki yüzde 51 i falan bile değil. Açık açık yüzde 99 u , yani feministlerin yüzde 99 u nafakayı, kadın beyanı esastırı, velayetin kadına verilmesini, kadınların daha erken emekli olmasını, kadınların daha az çalışarak daha çok para almasını, kadınların her alanda pozitif ayrıcalığa tabi tutulmasını savunuyorlar. Bu zaten feminizmin erkek düşmanı, cinsiyetçi, cinsiyet ırkçısı bir ideoloji olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Feminizmin ifade ettiği yalanları, palavraları, manipülasyonları dile getirerek, eşitlik yalanı ve manipülasyonu adı altında sinsice kadın üstünlüğünü savunmaya çalışan insanlara karşı gerçekleri suratına bir tokat gibi çarparak anlatan değerli maskülistler, zaten bunun, yani feministlerin ve feminizmin gerçek yüzünü oldukça iyi biliyor. O yüzden feministler, maskülistlerin feminizm hakkında konuşmasını hiç istemezler. Çünkü gerçekleri bilen, zeki, kültürlü maskülist erkeklerin feminizm hakkındaki gerçekleri anlatması hiç de hoşlarına gitmez feministlerin. Çünkü foyalarının ve gerçek yüzlerinin ortaya çıkmasından çok rahatsız olurlar.
Onlar feminist değil feminazi" saçmalığı. Bu bir manipülasyondur. Ve tesadüfe bak. Dünyanın her yerinde bu manipülasyon kullanılıyor. Bak sen şu tesadüfe. Feministlerin yıllık yaptıkları eylemlerde böyle kararlar alınıyor ve bütün dünyaya yayıyorlar bu saçmalıkları. Nasıl manipüle ederiz, nasıl erkekleri oyuna getiririz. Nasıl erkekleri köle yaparız vs gibi. O kadar çok sinsi şeyler yapıyorlar ki Feminazi diye bir örgüt, kişi, kurum veya hiç kimse yoktur. Sadece feminizm ve feministler vardır. Feminazi kelimesi, feministler tarafından feminizmi aklamak için uydurulmuş, manipülatif bir kelimedir. Öyle diyorlar ki her feminizm eleştirildiğinde konuyu farklı bir noktaya saptırmak ve feminizm sanki iyi bir ideolojiymiş gibi erkekleri manipüle etmeye çalışıyorlar. Bu hastalıklı ideoloji yerle bir edilmeli. Feminizm bir böcek gibi ezilmeli. Feminizm başı her görüldüğü yerde ezilmesi gereken bir yılandır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Feministliği k*çından anlayanlar ile gerçek feministleri karıṣtırma bence
Bu da farklı bir manipülasyon çeşidi. Şimdi hepimiz çok iyi biliyoruz ki insanlar kendilerini feminist ya da feminist olmayan insanlar olarak tanımlıyor. Yani ortada 2 tür insan var. Feminist (erkek düşmanı) ve feminist olmayan (eşitlikçi) insanlar. Şimdi burada 3. bir sınıf yok. Feminist, feminazi ve feminist olmayan diye bir şey yok. Kendini feminazi diye tanımlayan insan da yok, ideoloji de yok. İnsan olsa bile zaten bunun bir ideolojisi yok. Feminazi kelimesi feminizmi aklamak için feministler tarafından uydurulmuş ve manipülasyon yapmak için kullanılan bir kelimedir. Kendini feminist diye tanımlayan insanlara ve onların yaptıklarına bakarak yargılıyoruz biz feminizmi. Ve zaten 2-3 insanın yaptıklarına bakarak falan da değil. Feministlerin yüzde 51 i bile nafakayı, kadın beyanı esastır ı, velayetin kadına verilmesini, sürekli ve sadece kadın haklarının savunulmasını savunuyorlarsa, zaten bu topluluk yüzde 51 e karşılık yüzde 49 la erkek düşmanlığına neden oluyor demektir. Yani totalde neye neden olduklarına bakarım ben.
Kaldı ki yüzde 51 i falan bile değil. Açık açık yüzde 99 u , yani feministlerin yüzde 99 u nafakayı, kadın beyanı esastırı, velayetin kadına verilmesini, kadınların daha erken emekli olmasını, kadınların daha az çalışarak daha çok para almasını, kadınların her alanda pozitif ayrıcalığa tabi tutulmasını savunuyorlar. Bu zaten feminizmin erkek düşmanı, cinsiyetçi, cinsiyet ırkçısı bir ideoloji olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Feminizmin ifade ettiği yalanları, palavraları, manipülasyonları dile getirerek, eşitlik yalanı ve manipülasyonu adı altında sinsice kadın üstünlüğünü savunmaya çalışan insanlara karşı gerçekleri suratına bir tokat gibi çarparak anlatan değerli maskülistler, zaten bunun, yani feministlerin ve feminizmin gerçek yüzünü oldukça iyi biliyor. O yüzden feministler, maskülistlerin feminizm hakkında konuşmasını hiç istemezler. Çünkü gerçekleri bilen, zeki, kültürlü maskülist erkeklerin feminizm hakkındaki gerçekleri anlatması hiç de hoşlarına gitmez feministlerin. Çünkü foyalarının ve gerçek yüzlerinin ortaya çıkmasından çok rahatsız olurlar.
Boş vaktimde okicam söz
Vardır illaki
Nerdeler o zaman, vardır illaki demeyi kesin.
var var
Nerde o zaman?
belki sana yok bilemem
Yok alayı feminazi takılıyo
Onlar feminist değil feminazi" saçmalığı. Bu bir manipülasyondur. Ve tesadüfe bak. Dünyanın her yerinde bu manipülasyon kullanılıyor. Bak sen şu tesadüfe. Feministlerin yıllık yaptıkları eylemlerde böyle kararlar alınıyor ve bütün dünyaya yayıyorlar bu saçmalıkları. Nasıl manipüle ederiz, nasıl erkekleri oyuna getiririz. Nasıl erkekleri köle yaparız vs gibi. O kadar çok sinsi şeyler yapıyorlar ki Feminazi diye bir örgüt, kişi, kurum veya hiç kimse yoktur. Sadece feminizm ve feministler vardır. Feminazi kelimesi, feministler tarafından feminizmi aklamak için uydurulmuş, manipülatif bir kelimedir. Öyle diyorlar ki her feminizm eleştirildiğinde konuyu farklı bir noktaya saptırmak ve feminizm sanki iyi bir ideolojiymiş gibi erkekleri manipüle etmeye çalışıyorlar. Bu hastalıklı ideoloji yerle bir edilmeli. Feminizm bir böcek gibi ezilmeli. Feminizm başı her görüldüğü yerde ezilmesi gereken bir yılandır.
Feminazi diyerek erkek düşmanlığı ve manipülasyon yapmış oluyorsun. Ama dünyadan haberin yoktur muhtemelen.