Kultur farki oldugu apacik ortada esinizin ailesiyle, nasil davraniyosunuz? Ne sıklıkla görusuyosuniz mesela?
Esim 3 kardeslerden en kucugu olan, digerleri evli barkli 4 cocuklu. Sözde cok konuskan gibiler ama surekli herseyimizi cok merak ediyolar özelikle para pul konusunda ki Hic Hic hos degil bu seyler. Bizi cok zengin sanktioner esimle isimiz iyi diye ama unutuyolarki yeni dugun yaptik ve iyi Kötu borca girildi. Ben saygiliyim ama bi nebze resmi takiliyorum ve surekli Onlarin gel gitleriyle hayatima karismalarini istemiyorum. Birde bayramlarda benim cekirdek ailem var diye surekli kendi aile ziyaretleriyle beni cekmeye calisiyolar. Benim cekirdek ailem olsa bile onlarla rahat rahat vakit gecirmek istiyorum.
Birde ailece tuhaf gelenekleri var, bayramlarda mesela en buyuk kim kayinvalidem, orada toplaniyo herkes görusuluyo ama neymis tekrar bi abilerine bi ablalarina bi annanelerine, bide diger teyzeler derken bayrami gecen sene böyle bitirdik nisanlilik dönemimde. Bendd bu sene asla ayni tantana istemiyorum. Bayram gunu ekstra calismak zorundayim, isten sonra kimlere nereye yetisirsek oraya gidelim cumarteside su saate kadar sonra ben ailemle olucam dicem. Pazarda yetisirsek gideriz ya da gitmeyiz. Sacma sapan isler neden derseniz kimse bizi adam Sayip nisanlilik döneminde umursamadi benmi herkesin gtnden kosucam? Ilk defa iftara cagirdim haftasonu 15 kisilerdi ki bu Sadece kardesler ve cocuklarla beraber. Canim cikti 2 gun kenfime gelemedim. Hic biseyde kusur etmedim Hic bi masraf vs ama dugunden sonra kayinvalidem dedi Esimin abisi bilezik vericekmis unutmus bilmem ne insan nasil unutur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu tür durumlarda netlik ve tutarlılık çok önemli.
Her insan eşinin ailesini sevecek diye bir durum yok Lakin saygıda kusur etmemeli diye düşünüyorum.
Bayram zamanında Yaşanan bu sıkışıklığı kesinlikle eşinle görüşmelisin,
Senin kendine göre ihtiyaçların ve kendine Zaman ayırman gerekir Anladığım kadarıyla çalışan birisisin bu yüzden kendine bayram programı hazırla eşinle paylaş yapmazsa onun Yüz Karası
Tesekur ederim sizin gibi dusunuyorum saygisizlik etmiyorum ama kizmiyotum degil. Esimle Cok konustum genel olarak bazen hak veriyo ama versede ailesini biliyo. Esim asiri sıkı fıkı degil onlarla ama yinede.
Ama 2023te nasil böyle aile yapilari olir diyorum. Tutarlik ve netlik cok önenli bu yolda bu konularda cok yoruldum uzun zamandir. Kardesleri bekliyo diye canimi veremem onlara yetisicem diye tek tek onlarda zaten ne yapmis bize bugund kadar? Esime dicem gerekirse kendin Gidersin diye Hic taviz vermicem esim kirilmasin diye götumu affedersin yirticak degilim bide bunlarda zsten plan program yok
Zaten fazlasıyla durumu idrak etmişsin,
Hepimiz evleniyoruz aşk yaşıyoruz ama kimseye esir değiliz Bunu bilmemiz gerekir,
Her zaman aile ziyareti olacak diye kanun yok, Mümkünse hiçbir konuda kıyaslamaya girme. Aile olarak Bugüne kadar Seni düşünen olmamışsa Yarın da düşünmeyeceklerdir,
Yaşını bilmem ama sana bundan sonraki zaman için şunu söylerim;
Kendi hayatını şekillendir
Yani ben kadin olup cekirfek ailem oldugu halde onlarda esimden cok ilgi alaka beklediler ama esim bunlari anlayamadi uinede ailem bisey demez sk bogaz etmez. Ben her hafta illa beraber aileme hidelim demem cunku insani bogar. Ne var esim her hafta ailemi görse ya da 2 -3hsftsya bir görse? Dünya mi durur? Hayir aksine. Yani bu zorunlu aile iliskilerini sevmiyorum. Ben kendim giderim aileme arada esimide alirim. Herzaman bir sınır olmali diye dusunurum. Esim de kaynanamda illa haftada bir ona gidelim ister. Gittigimde yemek falan yapsada bulasik cay servis va bana kalir ve cok sıkılıyorum kalsbsliktan. Esime dedim kendin gidip görebilirskn anneni haftaicleri ben her hafta her cuma gitmek zorunda degilim diye bazen anluyor bazen anlamiyor. Inan kimse icin degmiyor ve aileler kenfdi egolari icinmi sıkıldıkları içinmi surekli kendi dogrularini baskalarina koymays calisiyolar.
Ögrenfimki gecen haftalarda Esimin teyzeleri bize davetsiz cat kapi geliceklermis …. En nefret ettigim sey. Ustelik kendileri bir gun cagirmadi bizi nisanlandigimdan beri. Hadi ordan!
Şimdi erkek sorunsalı diye bir durum var Senin aileni kendi ailesi gibi Göremez çünkü kendini kendi ailesine adamış durumda.
Sürekli Ebeveynler ile beraber olmak iç içe olmak gerçekten rahatsızlık verir.
Oturduğun yer ailelere yakınsa Maalesef bu durum sürekli yaşanacak ve seni rahatsız edecek bunu ele al isterim.
Sen olması gerekenleri yerine getirmek için gayret gösteriyor ve fırsat vermemek için çabalıyorsun ama karşıdan sana doğru gelen bir yaklaşım yok!
Genellikle ailelerde Gelinler hep servis ile ilgilenip anne babaların gönlünü etmekle meşgul oluyorlar Bu da yanlış!
Eşinin teyzesinin yapacağı bu hareket Bence senin bardağın dolup taşacağı son damla olur Bundan sonra eşini al karşısına geç özgüveninle durumu izah et.
Sen de insansın Senin de kendine göre özelin ve hayatın yaşantın var alsın seni kırlara tatil yerlerine pikniklere götürsün bu ne böyle genç yaşta hayattan soğutmak için eline geleni yapıyorlar
Tesekur ederim duygularimi öyle anlattiniz ki ! Ben zsten söyledim ben kimseyi öyle davetsiz evimde istemem insan gibi aranir sorulur bende tanti misafire kötu davranigak degilim zaten elimden gelen fazladini zaten yaparim.. bende isterdim esim tek bir kardesim var onla iyi olsun etsin ama erken kardesimden biraz korkuyor ki iyi aslinda! Babam yok ayrilar annemle ve bizim hayatimizda pek olmadi oyuzden erkek kardesim buraz soguk gösterdi kendini ama oda ilgi bekliyo dozunda. Ben onun yegenlerine elimden grldigi kadar görustugmuzde oynuylrum sevgi gösteriyirum. Bu kayinvalidemle maalesef yakin oturugorum. Ama bundan sonra her hafta her hafta degilde 10-14 gune bir görusucem, hersey adaletli olucak. Umrumda degil inan istemiyotum
Esim bana sorsun etsin surekli
Bayram konusunda haklimiyim? Dicem cuma is cikisi kimlere gudiceksek buyur gidelim cumarteside saat 4e kafar. Ondan sonra ben ailemle olucam gelirsen gelirsin gelmezsen gelmezsin. Pazarda yetidirsek bi uere ugrariz ya da ugramayiz o gunde kenfim bi kenfime geliyim yasa disarda kendimiz vakit gecirelim bi zahmet
Rica ederim Hepimiz birbirimizin Duygularına tercüman olmak için buradayız
Olacakları yaşanacaklar az çok güzel izah ediyorsun elinden geleni yapıyorsun Her iki aile içinde bu senin açından Gerçekten ne kadar Yufka yürekli duygusal biri olduğunu gösteriyor karakterini yansıtıyor
Kardeşin için de Gerçekten birazcık üzülmedim değil!
Eniştesi tarafından takdir edilmek Onur iyi hissettirecek, ona iyi gelecektir. Yıllardır annenin ve senin başında bir baba gibi bulunması kardeşinin Erkenden olgunlaşmasına neden olmuştur.
Yazdıklarını okuduktan sonra Eşin vazifelerini bence tam anlamıyla yerine getirmediğini düşünüyorum.
Bir yerde yazıyordu çok güzel bir söz ederinden fazla değer soytarıyı Kral eder bence kendi ruh sağlığını Can sağlığını düşün Böylelikle daha kaliteli yaşayabilirsin çok zengin Çok fakir olmak Önemli değil Önemli olan insanın ruh sağlığı ve Can sağlığıdır bunların ikisini güzel bir şekilde yaşayabiliyorsan Sen dünyanın en değerlisin
Cok haklisiniz inan ne geliyosa kenfi basima Cok takyigim icin geliyo. Esim beni okadar taktigni hassas ysklastigni dusunmuyorum. Bundan sonra zsten kenfi Ruh sagligmi daha dikkat alicam kimseue beni istemedigim seyler yasatmssina izin vermicem inan Cok sagolun öyle bi özetledinizki
Sana merhem olamadım ama en azından faydam olduğunu düşünüyorum
Çizgini bozma biraz okumaya zaman ayır ve daha iyi hissettiğinde gel yine konuşalım
Allah razi olsun öyle yapicam spor yapmayi cok seviyorum biraz kitapta cok iyi gelicektir
😉🤜🤛
Esin çok sessiz kaliyor anlaşılan bu durumu eşin halletmeli senin dusuncelerini dinlemeli
Aynen öyle oluyo bazen bana katiliyor bazen degil. Diyor hani bazi seyler onlarda kardeslerim iyi Kötu sorduklsfinda yalan söylemek istemiyotum diye ki hak veriyorum bende fazla prensip sahibiyim herseyimiz ortada olsun istemiyorum
Bayramda dusunduvim gibi yapsam sacmami? Asil Sacmalik ayni aileyi bi yerde görup elli kere ayri ayri yere gitmek
Aynı sorun bizdede var ama sana nasihat verebilirim tabi beni ekle uzunca konusup anlatayım yanlış anlamazsan
Eşimin ailesi ile görüşmüyorum
Sebep? Özel degilse
Kafalar uyuşmuyor onların istedikleri bana uymuyor o yüzden
Benim icinde ayni ama kavgalar falan mi olfu sizde Hani resmi de görusemicr kadar?