Eşlerinizin ailesine nasıl davranıyorsunuz?

Kultur farki oldugu apacik ortada esinizin ailesiyle, nasil davraniyosunuz? Ne sıklıkla görusuyosuniz mesela?

Esim 3 kardeslerden en kucugu olan, digerleri evli barkli 4 cocuklu. Sözde cok konuskan gibiler ama surekli herseyimizi cok merak ediyolar özelikle para pul konusunda ki Hic Hic hos degil bu seyler. Bizi cok zengin sanktioner esimle isimiz iyi diye ama unutuyolarki yeni dugun yaptik ve iyi Kötu borca girildi. Ben saygiliyim ama bi nebze resmi takiliyorum ve surekli Onlarin gel gitleriyle hayatima karismalarini istemiyorum. Birde bayramlarda benim cekirdek ailem var diye surekli kendi aile ziyaretleriyle beni cekmeye calisiyolar. Benim cekirdek ailem olsa bile onlarla rahat rahat vakit gecirmek istiyorum.

Birde ailece tuhaf gelenekleri var, bayramlarda mesela en buyuk kim kayinvalidem, orada toplaniyo herkes görusuluyo ama neymis tekrar bi abilerine bi ablalarina bi annanelerine, bide diger teyzeler derken bayrami gecen sene böyle bitirdik nisanlilik dönemimde. Bendd bu sene asla ayni tantana istemiyorum. Bayram gunu ekstra calismak zorundayim, isten sonra kimlere nereye yetisirsek oraya gidelim cumarteside su saate kadar sonra ben ailemle olucam dicem. Pazarda yetisirsek gideriz ya da gitmeyiz. Sacma sapan isler neden derseniz kimse bizi adam Sayip nisanlilik döneminde umursamadi benmi herkesin gtnden kosucam? Ilk defa iftara cagirdim haftasonu 15 kisilerdi ki bu Sadece kardesler ve cocuklarla beraber. Canim cikti 2 gun kenfime gelemedim. Hic biseyde kusur etmedim Hic bi masraf vs ama dugunden sonra kayinvalidem dedi Esimin abisi bilezik vericekmis unutmus bilmem ne insan nasil unutur?

Eşlerinizin ailesine nasıl davranıyorsunuz?
Cevapla