Fikir verebilir, karar veremez. Bazen fikir de veremez 🤪 Bençe herkes kendi hayatına KANALİZE olmalı shjs
Bu aralar "KANALİZE" kelimesini çok sevdim sayın siyah gözlüklü mandıra filozofu tipli beyfenzi.. 😄

Fikir verebilir, karar veremez. Bazen fikir de veremez 🤪 Bençe herkes kendi hayatına KANALİZE olmalı shjs
Bu aralar "KANALİZE" kelimesini çok sevdim sayın siyah gözlüklü mandıra filozofu tipli beyfenzi.. 😄

Saygı çerçevesi içinde fikir vermesi gereken konularda verebilir tabii ki ama herkesin kendi aile işlerine odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle çocuklar konusunda ya da (hiç anlatılmaması gerektiğini düşünsem de) eşimle aramızdaki meselelerde söz sahibi olmamaları gerektiğini düşünüyorum. Bizde amcam çok müdahale etmeye çalışır (kaldığım yurda kadar fikir belirtir) dinlemesek de rahatsız edici oluyor, bir yerden sonra herkes kendi çekirdek ailesine bakmalı😌
Hep böyleee
Hiçbir şekilde karışamaz, düşüncesini de sormam. Benim evliliğim iki kişi arasında olur ancak olursa. Bu yüzden yabancı bir adamla evlenmek istiyorum… Onların bağımsız ve saygılı aile anlayışları bana göre. Saçma sapan karışan yok, kocan doğuma giriyor, annen değil eşin gerçekten eş gibi sana yardımcı oluyor, çocuk bakıyor, olması gereken her şeyi bir yetişkin adam olarak yapıyor… daha ne? Olması gereken Türkiye’de lüks her konuda olduğu gibi bu da öyle. Görümce kaynana gibi saçma sorunlar yok. Mis gibi sade, bağımsız iki yetişkin insanın evliliği…
Tam benlik soru. Şimdi ilişkilerin veya evliliklerin bitmesinde ailelerin özellikle erkek annelerinin rolünün büyük olduğunu düşünüyorum. Özellikle ana kuzusu erkekler annelerinden kopmaya hazır değil. Evli ama hala aklı aile evinde, birey olamamış resmen. Boyle adamdan ne eş olur ne sevgili. Annesi ölene kadar parmağında oynatır. Ne geline huzur verir ne oğluna. Ama erkek adam gibi adamsa esini el üzerinde tutar ailesine ezdirmez.
Kadına huzur yoksa o evde mutluluk nasıl olsun ki. He ya öylesi anakuzuları evde kalmalı shjs
Aynen öyle kuzum ama bunlar az buz değil cevremde çok var analarından bağımsız olmayan tanıdık arkadaşlar. Insan annesini sever bağlı olur. Ama anaokulunda değilki biraz adam olsunlar ya da evlenmesin. Annem istemezse bu ilişki biter dien erkekler var hemde az buz değil
Nadiren fikir sorduğumuzda yapıcı şekilde girilebilir. Onun dışında müdehaleyi gereksiz buluyorum ve egosal geliyor şahsen aşırı mudehale taciz etmektir eş de bunu görmezden gelirse o evlilikte gerilim baya yüksek oluyor tecrübeyle sabit evliliğe töbe😜😜Bizim ülkede boşanmalarin çoğu ailelerin mudehalesinden zaten verdikleri zararın asla farkında değiller ama asla
Bence herkesin yaşam alanına saygı gösterilmeli 🌿 Eşinin ailesi fikir verebilir tabii, ama bunun sınırını iyi belirlemek lazım. Kararlar, senin ve eşinin ortak iradesine kalmalı. Hayat sizin, başkalarının yönetmesi mümkün değil 🙅♀️. Kanalize olmak güzel bir şey ama pozitif yönlere ol, kimin ne diyeceğine değil! 😄 Enerjini koru, sevgiyle çöz her şeyi 💛✨
Cevap
22Cevap
Karışamaz herkes kendi evinin içine baksın. Benimkiler de onunkilerde...
Bakış açım ektedir. Herkesin hayatına kimse karışamaz. Deneyen olursa sonuçlarına da katlanır 🤣
https://youtube.com/shorts/wN368YfRF3M?si=dVGnpr6YFqzuRnvgEvlilik iki kişilik bir olay ve üçüncü kişiler dahil olduğunda maalesef o evlilik çok uzun sürmüyor ya da mutsuz bir evlilik oluyor.
Eşimin ailesiyle de kendi ailemle de bu sınırı korumaya çalışıyorum, eşim de aynı şekilde.
Hiç bir şeyime karışamaz. Zira evlenirken bir şeye ellerini sürmediler, kaza geçirdik bir kuruş yardımları olmadı çalışmadığımız ve borçlarımız olduğu halde, doğurdum ikisine de gelmediler hediye bile almadılar çocuklarıma o yüzden fikir bile veremezler, konuşma hakları yol ve insan olarak görmüyorum
Gelmişim kaç yaşıma yeni yetme gelin olmam ya bu saatten sonra😅anam bile gelip bana soruyor o kaynana kim oluyor
Atarım yani😅
İstedikleri kadar karışabilirler sorun etmem.
Ama hayatımla ilgili son kararı ben vermek isterim. Boşu boşuna mı reis oluyoruz.
Karışsın istediği kadar benden ona açık çek.😄 Olacak Eşimi Dünya'ya getirip tanımama sebep olan kadın sonuç olarak. ♥
Evet canım
Yeri geliyor ben kendi aileme benim fikrim benim düşüncem ben böyle uygun görüyorum diyorum... Karışmak gibi biley söz konusu olamaz eşim müsaade ederse boşanma sebebimiz olurlar. Arada kızım şunu şöyle yapsan nasıl olur diyebilir
Dediğin gibi canım fikir verebilir ama yaşantımıza müdahale etmemeli diye düşünüyorum 🌸
Kesinlikle canım benim 🥰💖
Saygımı ve sevgimi eksik etmem kalp kırmadan sınır çizmeyi de bilirim. Karışamazlar yani.
Hiç karismamali. Eşimle tanışana kadar kimse karışmadığı için eşimle tanıştıktan sonra da aynı devam etmeli. 32 yıllık hayatımda ne bu samimiyet.. annem babam karışmaz daha o kim..
Son kararı veremez belki fikir verebilir. Sonuçta kendi kapının dışındakiler böyle olmalıdır.
Sıfıra yakın... Hep birlikte hareket edilmesi gereken organizasyonlarda fikir verebilirler sadece.
Ne benim ailem ne de eşimin ailesi buna müdahale edebilir.
Bu bizim hayatımız, kimse karışamaz
Ne benim ailem , ne de eşimin ailesi karışabilir.
Elbette fikir beyanı olabilir.
Fakat o kadar.
Çok şükür ilişkime aileme kimseyi karıştırmam ne yapacağını bilen bir insanım kimseyi dinleyecek biri değilim
İlişki çift kişiliktir, aileler karışmamalı. Benim ailem de karışamaz, adalet bu sjsjjs
@Blossom01 sen evlımsn
Herkesi dinlerim yine kendi bildiğimi yaparım.
evime karışamazlar. Düzenime vs
Esle kavga felan ederse ozaman barıştırmak için araya girmeli
Benim ailem bana karışmıyorken, onun ailesi de karışamaz.
Kimse kimsenin hayatına karışamaz, fakat fikirlerine de saygı duyarım.
Hiç karışmamalı meselaa sjsjs
Hayat benim hayatım neden karışıyolar🙄
Karısamaz nokta karıstılar ziyadesiyle bosadım gitti missler gibiyim
Yapıcı eleştirileri dinlerim hayatımın gidişatı şekli beni alakadar eder
Karşılıklı iyi niyet olmalı ben 10 yılı aşkın sürede hiç kötü biseye denk gelmedim mesela ama sınır her yerde olmalı
Ailelerin hiçbir tarafı hiç karışmamalı.
Bir durum olduğunda çift olarak biz onlara danışırız.
Zerre karışamazlar, böyle bir teşebbüste bulunmaya kalksalar hadlerini bildiririm. Eşimin ailesinin bir önemi yok.
Asla karışmamalı hiç karışmamalı ne münasebet yani
Kesinlikle
Ne fikir nede karar vermesin bana bir şey vermesinler abi
Asla karışamaz bana bu bukadar net bir şey 😒
Hiç karışmamalı bea
Karışamaz. Herkes yerini bilecek.
Kesinlikle hiç karışmamalı.
Hiç bişeye karısmaya hakları yokk
Hiç karışmamalı
Hiç karışamazlar.
Vok müdahale sevmen
Kimse benim hayatıma karışamaz
Karışmaya hakları yok diye düşünüyorum
Hiç karışmasınlar mümkünse
Hiç karışmamalı.
Karışamaz
kararında olmalı
Mümkünse karışmamalı
Bir bu eksikti
Karışamaz
Hiç karışmamalıdır
Yüzde 1 olabilir
Karismamali
Kimse bana ne fikir verebilir ve laf edebilir
Eşim olunca dusunrum
Hiç ama hiç karışmamalı.
rest in peace bro!
Hiç karışmamalı
Hiç tabi ki
O sıfır
Sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?