Eşinizin ailesi nasıl iyi mi? Size davranışları nasıl?
İyi çok sukur
Eh idaree
Berbat
Çok kotuler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eşinizin ailesi nasıl iyi mi? Size davranışları nasıl?
Açıkcası 25 yıldır evliyim, ve evlendiğim günden beri benim görünüşüme ve haraketlerine uyuz olmuşlardır kendileri.. Fakat 5-6 seneden sonra çekirdek ailenin temelleri atılıyor ve herkes kendi köşesine çekiliyor. Bu yüzden eşinizin ailesi ile aranınız iyi olması pek de önemli değil.
4yıldır evliyim yaşım 22 eşimle kaçarak evlendik 2yasinda oğlumuz ama eşimin ailesi 4 senedir ne benle ne tohumlarıyla nede esimle hic arayıp sormadilar hala hic bir iletişim kurmuyorlar beni boş ver ben damadıyim ben görmezzem umrumda olmaz ama eşimi öz kızlarıni aramamalari zoruma gidiyor çünkü eşimin mutsizlugu üzüyor beni sen yanındakine düşüncesine savgi gösterir karşılıklı sevgi olduktan sonra enbuyuk acilar unutuluyor ben oğlumu 3saatte bir gormesem deli oluyorum demem oki hayatini paylaştığin insana hakkettigi sevgiyle saygıyı verince her şey güzel
Cevap
2Cevap
Daha olmadı umarım iyi olur bakalım senin sıkıntılı galiba?
Eşim yok ama talibim çok 😂
Görüşmüyorum :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?