Lütfen dalga geçmeyin, ciddiye alanlar yardımcı olursanız sevinirim?

Ben boşanma aşamasındayım dava vs açıldi. 2 aydir annemdeyim. Bir kaç gündür uyuyamıyorum karabasan gibi 3 harfli gibi şeyler görüyorum. Uyumaya çalışıyorum başucumda biri bekliyor uyuyacak mısın uyu bakalım diyor ve uyku moduna geçince rahatsız ediyor hep. Hatta bana dedi ki biri eşimin adını söyleyerek, işte Ahmet ben gel birlikte olalım dedi şoka girdim. Sonra başka biri dedi ki sen yokken biz bu eve gelemezdik şimdi burdayız hep dedi. Hepten korktum kasıldım. Dua ediyorum okuyorum ama bakalım.
Lütfen dalga geçmeyin, ciddiye alanlar yardımcı olursanız sevinirim?
Cevapla