Lütfen ciddi ciddi akıl verecekler yazsın gerçekten ihtiyacım var yardım edin?

Bir çağrı merkezinde çalışmaya başladım. Bu çağrı merkezinde bı grupla çalışıyoruz. Ben çok zor dönemlerden geçmiş insanların en kah peşini görmüş biriyim. İntihar düşünceleriyle boğuşan annesi için yaşama tutunmaya çalışan biriyim. Bu kişinin gülücük dağıtmasıni beklemezsiniz değil mi? Ağır depresyon geçiren biri az buçuk bellidir. Ve maalesef ki çok iyi niyetli biriyim. Bu gruptaki iki tane 🧀 benim tüm söylediklerimi farklı yöne çekip benim dedikodumu yapıp durmuşlar. Yüzüme gelince de gülüp durmuşlar. Ben de ne iyi insanlar bunlar diyordum be. Beni bir kötülemisler ki ta müdüre kadar gidip ben onun hakkında kötü kötü konuşuyormuşum gini göstermişler. Bunlar böyle kuzum ları. Bir aydır niye millet benimle kötü diyip duruyordum ve hatta birden kavga çıkardıklarinda kendimi kötü hissedio özür dilemistim. Niye mi? Çünkü bu iki 🧀 dan biri bir erkekle çok samimiydi ve öyle konuşuyordu hakkında da. Bende acaba bunlar sevgilimi diye düşündüm. Bu yüzden kötü hissettim. Bana birden dedikodusunu yapmamama rağmen sadece düşünce bu arada herkese bu kız benim hakkımda dedikodu çıkartıyor vs diye yaydı. Müdür benim aşık olduğum adam Allah'tan bilmiyorlar bu şeref sizler. Müdür benden soğudu. Bu 🧀 kendi kuzeninin sevgilisine yazmak isteyen bir o. pu. böyle bir ucuzlukta. Diğer 🧀 da teyzesi hakkidna bile dedikodu yapan biri. Kocasını bile bir haftalık kızlara anlatıp adamı gömdü ya. Bı arkadaşım bunların gerçek yüzünü görüp benim yanımda durmak istedi diye onu da topa koydular kız biraz sinirli mizaçlı. Kız bunlar yüzünden kaç kez işten çıkma tehlikesi geçirdi. Bunların fitneleri yüzünden bu kiz bana düşman sandım. Bu kizlar tum çağrı merkezini bana düşman etti bakın altını çiziyorum sessiz kendi halinde biriyim muhabbetim bile yok çok kimseyle aşırı nazik biri olarak bilinirim. Ben geldiğimde herkes masalardan kalkıyor o derece dolmuşlar. Ne saçma sapan seviye burası cidden. Biz çağrı alırken bize satasip laf ediyorlar. Ben işime bakıp müdürun görmesini sağlamaya calsitim ama müdürün önünde oturmama rağmen yok abi hiç bı şey yok. Bizim müdür bizimle konuşup sorun yok cart curt salliyor bu kizlar hakkında asla hiç bir adım atmıyor. Bu müdür benim yüzüme bile bakmıyordu bayağı sinir oluyordu. Niye onlar böyle söylemiş. Sizin Allah belanızı versin ya. Ben napacagim? Ben bunlar gününü görsün istiyorum. Bana yardım edin cidden bayağı mobing ve zorbalık giruyorum hem de hiç suçum yok ve bu surecteyken ben arkadaşıma saldirmislar bugün ben izinliydim.

Lütfen ciddi ciddi akıl verecekler yazsın gerçekten ihtiyacım var yardım edin?
Cevapla