Yurt dışına gidememe sebebinin yalnız kalma ve başarısızlık korkusu olduğunu düşünüyorum. Nasıl yenebilirim bu hissi sizce?

Yurt dışına gidememe sebebinin yalnız kalma ve başarısızlık korkusu olduğunu düşünüyorum. Nasıl yenebilirim bu hissi sizce?

Kanada veya Amerikaya gitmek istiyorum

Yurt dışına gidememe sebebinin yalnız kalma ve başarısızlık korkusu olduğunu düşünüyorum. Nasıl yenebilirim bu hissi sizce?
Cevapla