Kendimi çok mutsuz ve yalnız hissediyorum. Yurtdışında yaşıyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum?

Çalışıyorum, okuyorum, hobilerim var, boş zamanım yok bile hatta. Ama başımı yastığa koydugumda o yalnızlıkla, asıl benliğimle baş başa kalınca kendime üzülüyorum. Çok yalnız hissediyorum. Ne yapmalıyım 😢

Kendimi çok mutsuz ve yalnız hissediyorum. Yurtdışında yaşıyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla