Yani aşırı kısıtlamıyor belki ama aile reisinin o olduğu ve gerektiğinde kısıtlama yapabileceği ve bazı şeyler için ondan izin istemeleri gerektiği konusu çok net... sakıncalı olmayan şeyleri yasak etmiyor ama yanlış bulduğu bir şeye de asla izin vermiyor. Ve yanlış bulup kısıtladığı her ne varsa size göre de yanlış. (Baba ölmüş ve kızlar küçük erkek kardeşlerinin hakimiyetini kabullenmek zorunda kalmışlar ve şu anda evlerinde bir huzursuzluk yok)
Ne düşünürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Iyy öyle biri hayatımda olmaz.
Kadınlarda bir birey o kimki ablasına kardeşine karışıyor.
Ilerde karısınada karışır sevgilisinede.
Bu uzak dur ben kekoyum demek.
Karısına karışamaz mı erkek? Yani karısının bir yanlışını bile düzeltemeyecek bir erkek mi olmalı keko damgası yememek için?
Karısının zeka sorunu mu var? Kendi kararlarını veremiyor mu? Sadece fikir belirtebilir karışamaz. Ki herkesin düşünce yapısı farklı mesela seküler biri tutup aşırı dindar biriyle evlenmez bu nedenle karışacak konular zaten hemfikirdir
Zeka sorunu olmasına gerek yok canım erkek adam korumayı kollamayı kendi sorumluluğu olarak gördüğünde keko mu olur... 1 nesil önce çoğu erkek 2 nesil önce tüm erkekler böyleydi. İnsanlık tarihinin %99.9'unda erkekler böyleydi. Şimdi bundan sapmayan bir erkek illa ki de keko mu olmak zorunda?
Neden fikrini empoze etme çabasındasın? Katılmıyorum erkeklik kadının kişisel alanını kısıtlamak onun yerjne karar vermek değil kadınlığını yaşatmaktır. Ve fikrinle ilgilenmiyorum beni rahatsız etme.
Yok sadece tartışmak istedim. Sıkıcı geldiyse özür dilerim
Gelmedi ancak katılmıyorum senin seçtiğin kişiyle zaten hemfikirsindir dolayısıyla aynı fikirde olunca bu kısıtlamaya girmez farklı fikirsede bu iyi bir seçim değil.
Tamam da konu benim seçtiğim kişi değil genel 1 soru bu... katılmıyorsunuz ben de katılmama sebebinizi sordum biraz antitez koydum ortaya. Kötü veya yaralayıcı küçümseyici bir tavrım olmadı. Ama farklı fikirdeyiz diye fikrimle ilgilenmediğini söyledin be dahası rahatsız etme gibi sanki sizi taciz eden biriymişim gibi ifadelere başvurdunuz... ama işin asıl ilginç tarafı şu ki beni rahatsız etme diye bitirdiğiniz mesajınızda da fikrinizi savundunuz? Kadının erkekten bağımsız olmasını, ailede bir erkeğin aile reisi olarak otorite kurmasını reddetmeyi asla karşı çıkılamayacak bir tabu olarak mı benimsediniz?
Genel olarak cevapladım ve evet rahatsız edici dayatma yapılması. Fikrini söylediğin için sebebini belirttim. "Kadının erkekten bağımsız olmasını, ailede bir erkeğin aile reisi olarak otorite kurmasını reddetmeyi asla karşı çıkılamayacak bir tabu olarak mı benimsediniz?" Bunu benimseyen senin bakış açın tekrar oku yorumu buna benzer hicbir ifadem yok ve evet yeterli rahatsız etme. Uzamasından hoslanmıyorum polemiğe gidiyor sitede polemik yasak.