Kızlar, Sevgilinizin ablaları üzerinde otorite kurmuş olmasını nasıl kqrşılarsınız?

Yani aşırı kısıtlamıyor belki ama aile reisinin o olduğu ve gerektiğinde kısıtlama yapabileceği ve bazı şeyler için ondan izin istemeleri gerektiği konusu çok net... sakıncalı olmayan şeyleri yasak etmiyor ama yanlış bulduğu bir şeye de asla izin vermiyor. Ve yanlış bulup kısıtladığı her ne varsa size göre de yanlış. (Baba ölmüş ve kızlar küçük erkek kardeşlerinin hakimiyetini kabullenmek zorunda kalmışlar ve şu anda evlerinde bir huzursuzluk yok)

Ne düşünürsünüz?

Kızlar, Sevgilinizin ablaları üzerinde otorite kurmuş olmasını nasıl kqrşılarsınız?
Cevapla