Kızlar, Sevgilinizin ablaları üzerinde otoritesinin olmasını nasıl karşılarsınız?

diyelim ki çıktığınız erkek ablalarıyla kalıyor ve bir gün 2 abla geliyor bir şey izin istiyorlar; sevgilin izin vermiyor... kızla mızırdanıyorlar ama yapabilecekleri bir şey olmadığının farkındalar ve gerekçesini bile söylemiyor sevgilin... sonra kızlar gidince neden izin vermediğini size açıklıyor... gayet mantıklı gerekçeleri var... Ama şimdi ablalarıma gerekçe söylersem lüzumsuz yere tartışma ortamı doğar; gidemeyeceklerini bilmeleri yeter diyor, ve öğreniyorsun ki sevgilin bu ablalarını böyle hakimiyet altına almadan önce kızlar çok asi başlarına buyruk kızlarmış; ma sevgilin ablalarını böyle mum etmiş... nasıl hissedersiniz? naparsınız?
Kızlar, Sevgilinizin ablaları üzerinde otoritesinin olmasını nasıl karşılarsınız?
Cevapla