Eskiden aşırı kıskançlık ve kısıtlaması, sinirliyse kavga anında aşırı çirkinleşmesi, ailem hakkında eleştiri ve hakaret etmesi.. bana hakaret etmesi.. Sinirli anında eşyalara zarar vermesi.. Beni itmesi, vurması... Sinirinin bir türlü geçmemesi.. Abimle her zaman rekabete girmesi ve b...
Güzel olan şey her koşulda ısrarcı olmaması. Çalışmak istesemde istemesemde tamam diyebilmesi... Bir şey için yasak ya da ısrarcı olunduğunda güzelliği kalmıyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
İhtiyacın yoksa calisma sende
Haz etmiyom şöyle adamlardan.
Kıskançlık gibi duruyor buradan
Senin yorulmanı istemiyordur
Dağ ayısıyla evlenmişsin
Allah aşkına ayrıl gitsin.
çalışmamanı isteme hakkı var gayet doğal bir istek
Biraz kıskanç
Sende keyfine bak
Nereden buldun bu dağ ayisini
Özür dilerim hakkaten ama yaşlar kaç 🙏🐦
Adam gibi adam mk
Tamamda ben çok şey almak istiyorum o zamanda yeter bu kadar diyo
Fazlası yoldan çıkarır...
Alışverişin mi?
Sadece ona çalışmanı istiyor
Çok iyi bir eş.
Hmmm🙂
Değil mi?
Bir insanın kötü huylarının yanında iyi huylarıda varsa bu insan iyi mi olur, kötü mü?
Herkes böyle
Kazandığı yetyodur diye öyle yapyodur
Çalışma sende amelelik ruhuna mi işledi senin
Bu ilişkide gelecek göremiyorum..
Sebep bu olmamalı sevmiyorum diyebilirsin
İnan bana bu güne kadar gördüğüm her şeyi anlatsam yiğitmişsin bi kadlnmışsın nasıl sabrettin dersin
Çocuklar var mı
Var..
Onlar babalari hakkında senin gibi dusunuyomu
Çok küçük, daha yeni konuşmaya başladı🙂
Yeni evlisin o zaman bu kadar bıkkınlık neden
Eskiden aşırı kıskançlık ve kısıtlaması, sinirliyse kavga anında aşırı çirkinleşmesi, ailem hakkında eleştiri ve hakaret etmesi.. bana hakaret etmesi.. Sinirli anında eşyalara zarar vermesi.. Beni itmesi, vurması... Sinirinin bir türlü geçmemesi.. Abimle her zaman rekabete girmesi ve b...
Severek evlenmedinizmi daha önce tanıma firsatin yokmuydu
Nişanlıyken tanıdım ama geç oldu geri dönemedim ailem kıyamet kompuş gibi davranacaktı
Şimdi terketsen ailen nasıl davranir
Yine aynı şekil... Annem razı değil
Annen de babandan razı deyildi muhtemelen ben sabrettim sende sabret kagasindadir
Maalesef böyle görmüşler. Benim babam daha betermiş benim eşim ondan milyon kat iyi
Eşin yokmu şu an yazisabiliyosun
O kadar sert biri busatte telefona da kizardi
Tehlike arzetmiyo
Sen hangi işte çalışmak istiyosun bı meslegin var mı
Daha yok.. Kurs falan okumak istiyorum
Çocukla mümkün mü kurs ya da çalışmak
Belki o yüzden izin vermiyodur
Anaokuluna gönderebilir. Zaten en büyük engelim o. Onu yapsa bir işe girişicemde çocuğu bırakamıyorum evde
Belkide çalışır kendi ayakları üzerinde durunca beni terkeder diye korkuyodur
İyi geceler 👋
Evet bencede
iyi evde yat işte
Anlaşamadığımızda boşanmak istesem kendi ayaklarımın üzerinde duramam ama. Galiba bu yüzden bir şeyler başarabilmemi istemiyo
Ona sor
Kıskançlık
Sigortanı yatırsın.
Boşan o zaman
nasıl hakaret etmeyelim ki
Nisa suresi 34. ayet
hanzo
Boşan
Calisma sende
Sen de çalışma otur evinde
Sana reva mı
Seni oopeualeina satacak
boş ver calisma
Mesleğin ne?
Şey yapmak için hep :)
Kıskançlık
Kıskanıyor diğer erkeklerden sebep bu
Evet
Sigorta iste
Kocaları değişelim xjsk
😂😂
Benimki de çalışayım diye baskı yapıyor fjsk
Bıktırdılar yemin ederim... Bi rahat bıraksalar bizi
Aynen yahu 🤦♀️ Allah yardımcın olsun
Hayal ettiğim koca
😂😂
O zaman şunuda söyleyim, maaşını getirip direkt elime saydı, burdan kendine ne kadar alıyorsan al dedi😂
Hiç kıskanmadım 😁😁😁
Bekar abisi var mı ;😎
Bence hiç kıskanma. Her insanın aydınlık ve karanlık yüzü vardır emin ol. Canını sıkma yani
Hayır, kaynım evli😄
Şaka yapıyorum bacım. Allah herkese gönlüne göre versin
Amin😊
Sana hükmetmek
Onu geçeceksin😂hükmedemiyo
Sevmiyodur
Kadin calismaz zihniyetindedir
kıskaç olabilir mi
Ezik olduğunu gösteriyor.
Ne iş yapiyosun
Öyle bir hakkı yok.
Erkeklik yapıyor
Kıskanıyor
Meslek?
Ne güzel ıste
Güzel olan şey her koşulda ısrarcı olmaması. Çalışmak istesemde istemesemde tamam diyebilmesi... Bir şey için yasak ya da ısrarcı olunduğunda güzelliği kalmıyo
korkuyor demek ki
Kıskanç ya
Kiskanclktr
Aciz bırakmak
Boşan
Kıskaniyor
Esin mal, ayril
Vay enayi
Olasilik çok.