Sizce patronum neden yazdı ki?

İki gün önce çeşmede story attığımı görünce canım nasılsın çeşmede misin üç gün önce bende ordaydım ama Adana’ya döndüm hep orada mısın falan yazdı konuştuk, ben eskiden onun iş yerinde çalışmıştım sonra da çalışmak istiyordum biliyor yıllardır. Her neyse ben hatta müdüre cv atmıştım yakın tarihte. Patronum bana yazınca ona, müdüre yazdığımı söyledim ve tamam ben ona söylerim dedi.

Dün tekrar mesaj attım patronuma, müdür bana olumlu olumsuz döner mi ona tekrar yazayım mı ben sizinle çalışmak istiyorum ama ona göre kendimi ayarlayayım yazdım

Bana “bence sen yazma ben yarın ona sorarım
Bizim ayrı bir şey olursa söylerim sana
Adanadayım biraz burada yoğunluk var” yazmış
Ne demek şimdi bu? Özellikle ikinci cümleyi anlamadım ne diyor?
Sizce patronum neden yazdı ki?
Cevapla