Müdürü ararken abi dedim niye müdürüm demiyorsun deyip şaka yoluyla laf attı kim haklı?

Bazı kişiler hep ona müdürüm diye hitap ediyor ona mı alıştı acaba? Ben yağcı gibi hissediyorum öyle dersem

Müdürü ararken abi dedim niye müdürüm demiyorsun deyip şaka yoluyla laf attı kim haklı?
Cevapla