Tüm maaşımı eşime veriyorum eşim bana günlük harçlık veriyor kendim öyle istedim bu eziklikmi?

Arkadaşlar öncelikle ben gençliğimde aşırı derece kumar bağımlılığıyla mücadele etmiş ve başarısız olmuş birisiyim ama karşıma çıkan bir kadın beni bu yoldan kurtardı ve şu an kendisi eşim olur 17.000₺ maaş alıyorum evimiz kira eşimde çalışıyor oda benle hemen hemen aynı parayı alıyor ama ben elime geçen her parayı evlenmeden önceye kadar rulet tarzı oyunlarda yemiş bir insanım hiç birikimimde olmadı evlendikten sonrada devam etti bu bağımlılığım ve ben kendi fatura kira taksit vs borçlarımı ödeyip tüm paramı eşime vermeye basladım eşimde bana günlük 150₺ harçlık veriyor birkaç arkadaşım biliyor bu durumu bunu bugün işyerindekilere anlatmış ve cidden aşırı derece moralim bozuldu sizce yaptığım şey eziklikmi kumar bağımlılığından baska bir şekilde kurtulamadım bütün banka hesaplarımıda eşime devrettim zaten kredi vs cıkmasın diye telefonum bile onun üstüne taksitle tel alıp satmayım diye doğrumu sizce yaptığım?
Tüm maaşımı eşime veriyorum eşim bana günlük harçlık veriyor kendim öyle istedim bu eziklikmi?
Cevapla