Boşandım, bir çocuğum var. Şu an beni seven kişiyi kendimden uzak tutuyorum. Ne yapmalıyım?

Ben evlenip ayrıldım bir çocuğum var ve biri var evlenmeden öncede beni seviyordu şu an yeniden konuşmaya başladık ve ben senin çocuğuna babalık yapmak istiyorum diyor benden bir yaş küçük diye ben kendimi uzak tutuyorum sizce yanlış mı yapıyorum yoksa düşünmeli miyim?
Boşandım, bir çocuğum var. Şu an beni seven kişiyi kendimden uzak tutuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla