Uzak mesafe ilişkimden ailem yüzünden ayrıldım, ne yapmalıyım?

4 aydır uzaktan ilişki yaşıyoruz aynı şehirde üniversite okuyoruz Instagramdan tanıştık daha önce hiç yüz yüze gelmedik eylülde buluşacaktik ama dayanamadım ve anneme her şeyi anlattım annem asla onay vermedi erkek arkadaşım Kürt ayrıca mimarlık okuyor ofis acacak dedim ama annem doğru düzgün bir işi bile yok dedi Kürtlerle anlasamazsin hep kavga gürültü olur dedi asla onaylamiyor üniversiteye gideceğin zaman takip uygulaması yuklucem dedi telefona sorun çıkartirsan ya da her hangi bir hatanda hemen babana söylerim dedi böyle bir ilişkiyi kim ister ki bende dün ona anlattım en doğrusu ayrılmak dedim kimseyi zorla yanımda tutamam dedi sen çoktan ayrılmışsin dedi ben 18 o 22 yaşında ne yapacağımı bilmiyorum

Uzak mesafe ilişkimden ailem yüzünden ayrıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla