Atandım ama ailemden uzak olduğum için mutlu değilim. Ne yapacağım?

Arkadaşlar ben 1 sene önce şehir dışında bi yere atandım Şu an ailemden uzaktayım ve hiç mutlu değilim 🥺 1 senedir hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor çalıştığım kurumda ortam çok kötü herkes birbirinin kuyusunu kazıyor resmen kimseye güvenemiyorum 🥺 ailemi de çok özlüyorum ne yapıcam ben 🥺
Atandım ama ailemden uzak olduğum için mutlu değilim. Ne yapacağım?
Cevapla