Annem benimle konuşmuyor, özür dilesemde barışmıyor. Ne yapmalıyım?

Selamlar. iki gün önce annemle büyük bir kavga ettik. O bana çok ağır şeyler söyledi bende ani bir patlamayla ağır şeyler söyledim. Sonrasında pişman oldum tabi. Gidip yanına özürler diledim böyle yapmayalım barışalım dedim ama o defol özür falan dileme bana dedi ve daha ağır şeyler söyledi. Bu da beni daha çok kırdı. Yine de annedir yani umuyorum ki zamanla düzeliriz belki ama şu an benimle hiç konuşmuyor, yüzüme bakmıyor, ev temizliğine falan hiç dokundurmuyor, durmadan gözüme gözükme dediği için odamdan da çıkmıyorum. Daha kötüsü kardeşleriminde durmadan annemi bana karşı kışkırtmaları. İkimizde hatalıyız bu kavga da ama tek çabalayanın sadece benim olması da canımı acıtıyor. Gerçekten ne yapmalıyım artık bilmiyorum. Bu odada tek durmak bana ızdırap gibi geliyor bir yere de gidemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Annem benimle konuşmuyor, özür dilesemde barışmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla