Annemle uzun zamandır konuşmuyoruz. Özür diledim ama barışmadı. Ne yapmalıyım?

Kızlar merhaba, geçen pazar günü annemle kavga ettik. Beni çok kırıcak şeyler söyledi ve ben dayanamadım evden çıktım, biraz dolaştım. Eve geldiğimde de artık benimle konuşmuyordu. Bende bugün gittim. Haklı olduğum yerde annemdir diye özür diledim. Fakat yüzüme bile bakmadı. Çok kötü hissettim gittim odama ağladım. Gelip bakmadı bile, ama yinede annem çok büyük bir günah fakat bir daha gidip özür dilemeyi kendime de yediremiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Annemle uzun zamandır konuşmuyoruz. Özür diledim ama barışmadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla