Kızlar, eşim ailem üzerinden beni üzdü. Ne yapmalıyım?

Ben doğduğumdan beri ananem ve dedemle büyüyen ve annesi babasi ayrilmis biriyim daha sonra annemle yasadik neyse babam da köyünde yüzünü bildigim ama kendisini sahsen tanımadigim birive ablam da onla yaşıyor. Ananem dedemde ölünce annem biriyle evlendi onunla yasadi. bende tek ayaklarımın üstünde durmayi tercih ettim çalıştim. Su an 7 yillik evliyim esim bana bugün iyi biri olaydın baban seni kabul ederdi dedi bu söz oyle zoruma gitti ki sizlere anlatamam. cocugumun babasi 7 yılık esim herseyimi bilen ailem olrak gördüğüm kisi. Ne yapmalıyım ne demeliyim bilmiyorum cok kötüyüm.

Kızlar, eşim ailem üzerinden beni üzdü. Ne yapmalıyım?
Cevapla