- Daha yeni çocuğumuz oldu ve karımın ailesi kayınvalide ve kayınpeder geldiler. Bunlar en başından beri zannediyorum ki "biz kız verdik" tribindeler. Ne bir iletişimleri var, ne arar sorarlar. Evime geldiklerinde de çok müdahaleci davranıyorlar. Yok şuraya şifonyer al, yok şurada dolap olsun. Çocuğumuz doğdu, tutturdular eşimle birlikte çocuğa aşı yaptırma vs. diye. Dinlemedim aşısını yaptırdım bana söyleniyorlar el kadar çocuğa aşı yaptırdı, aşı zararlı diye. Eşimin de kötü tarafı ailesi ne derse öyle olmalı, çünkü onların dedikleri doğru... Yok çocuğu kucağına alma yeni doğan çocuk sevilmez diyorlar. Yok eve girerken üzerini başını değiştir dışarıdan geliyorsun diyorlar, sanki temizliği onlardan öğrenicem. Hem benim evime geliyorsun hem de abuk sabuk davranışlar sergiliyrosun. Doktor ne derse çocuğa tam tersini uyguluyorlar. Çocuğun ağzına ellerini sürüyorlar, 5 günlük çocuğa nane suyu içiriyorlar. Zavallı çocuğu tuzlamak istiyorlar. Doktor emzik vermeyin diyor emzik vermeye çalışıyorlar. Söyleyince de doktor ne bilir diyorlar. Sürekli bir koca karı adetiyle karşı karşıyayız... Yemek zevkleri de çok kötü. Sabah kahvaltılık akşam kahvaltılık. Gelince gitmiyorlar da, çıldırıcam... Evlenirken karşı tarafın ailesiyle de evlenmişim yeni fark ettim...
Güncellemeler
1 yıl
Baskın gelmeye çalışan tipler kısacası. Kendi evimde o kadar bunaldım ki...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer