Eşimin ailesinden çok bunaldım. Sizce ne yapmalıyım?

  • Daha yeni çocuğumuz oldu ve karımın ailesi kayınvalide ve kayınpeder geldiler. Bunlar en başından beri zannediyorum ki "biz kız verdik" tribindeler. Ne bir iletişimleri var, ne arar sorarlar. Evime geldiklerinde de çok müdahaleci davranıyorlar. Yok şuraya şifonyer al, yok şurada dolap olsun. Çocuğumuz doğdu, tutturdular eşimle birlikte çocuğa aşı yaptırma vs. diye. Dinlemedim aşısını yaptırdım bana söyleniyorlar el kadar çocuğa aşı yaptırdı, aşı zararlı diye. Eşimin de kötü tarafı ailesi ne derse öyle olmalı, çünkü onların dedikleri doğru... Yok çocuğu kucağına alma yeni doğan çocuk sevilmez diyorlar. Yok eve girerken üzerini başını değiştir dışarıdan geliyorsun diyorlar, sanki temizliği onlardan öğrenicem. Hem benim evime geliyorsun hem de abuk sabuk davranışlar sergiliyrosun. Doktor ne derse çocuğa tam tersini uyguluyorlar. Çocuğun ağzına ellerini sürüyorlar, 5 günlük çocuğa nane suyu içiriyorlar. Zavallı çocuğu tuzlamak istiyorlar. Doktor emzik vermeyin diyor emzik vermeye çalışıyorlar. Söyleyince de doktor ne bilir diyorlar. Sürekli bir koca karı adetiyle karşı karşıyayız... Yemek zevkleri de çok kötü. Sabah kahvaltılık akşam kahvaltılık. Gelince gitmiyorlar da, çıldırıcam... Evlenirken karşı tarafın ailesiyle de evlenmişim yeni fark ettim...
Güncellemeler
1 yıl
Baskın gelmeye çalışan tipler kısacası. Kendi evimde o kadar bunaldım ki...
Eşimin ailesinden çok bunaldım. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla