Sizin için önemli olan birinin doğum gününü unutmak ona değer vermemek olarak mı algılanır?

Benim için gayet değerli birinin doğum gününü unuttum, bugün ofiste pasta vs alıp gecikmiş doğum günü kutlaması yaptım ama tavrı incinmiş gibiydi, gerek yoktu artık ya gibisinden konuştu. Ona değer vermediğimi mi düşünmüş sizce?

Sizin için önemli olan birinin doğum gününü unutmak ona değer vermemek olarak mı algılanır?
Cevapla