Doğum gününüzün arkadaşlarınız tarafından unutulması verdikleri değerle doğru orantılı mıdır?


Bu sene doğum günümü dostum dediğim bir kaç kişi resmen unutunca oldukça keyifsiz bir gün geçirdim. Hatta ertesi gün bir tanesi başka birinin doğum gününü kutlayınca bir de üzerine sinirlendim. Ben sene içinde samimiyetten uzak lafta özel günlere önem vermem. Ancak doğum günü ayrıdır. Hatırlamak, önem vermektir.

Doğum gününüzün arkadaşlarınız tarafından unutulması verdikleri değerle doğru orantılı mıdır?
Doğum gününüzün arkadaşlarınız tarafından unutulması verdikleri değerle doğru orantılı mıdır?
Doğum gününüzün arkadaşlarınız tarafından unutulması verdikleri değerle doğru orantılı mıdır?
Cevapla