Aile baskısı ve eziyetindeyim hiç iyi degilim nolur biri bu derdimi okuyup bana bir çözüm bulsun?

Önlisans okudum mezun oldum iş bulsam yok diyolar yollamiyolar memur ol diyolar gecemedim dershane özel ders vs imkanları varken yollamiyolar bide git kazan diyolar 2 yil beklemem gerek ama 23 yaşındayım özel sektör vs çalısmak istiyorum makyaja , tırnak uzatmaya ojeye izin yok erkek çocuk gibi giydiriliyorum saçımı boyasam bı allık sursem maksat araniyor hic gecmiste kötü biseyimi gormediler merkeze 2-3 saatline yollamak disinda bir şeye izin vermiyolsr ona da ayda 2 kez inebiliyorum bir aktivitem yok ne tura katilmak ne kız kankalarla kalıp çekirdek dedikodu yapmak tek yaptığım ev işi o kadar , boksa yaziliyim diyorum tey Allahım geç içeri bos konusma diyolar diyorum kızım ben ilerde bana yardimi olur bu kursun dememle daha da kisitlanmsm bir oluyor memleketimize babannemin yanins gidiyim bu sehirde arkadaşım yok hep evdeyim bunaldim diyorum basina bise gelir yolda yok diyip oturtuyorlar ramazan geliyor iyice sinirli oluyorlar korkuyorum evi bırakıp is bulup gitsem babam pesime düşer ya da beddua eder net ben hiç iyi degilim nolur nolur bana bir çözüm bulun çok yalnızım ve hiç iyi degilim

Aile baskısı ve eziyetindeyim hiç iyi degilim nolur biri bu derdimi okuyup bana bir çözüm bulsun?
Cevapla