Ailemin evlatlık bir kız almasını ve onun bana kardeş olmasını çok istiyorum ama bunu nasıl dile getiricem? Tepkiden korkuyorum?

Ailemin durumu çok iyi hemen hemen herşeye sahibiz saygı itibar makam mevkii para ve zaten annem bu sevgi evlerini ziyaret eder hediyeler verir pasta keser falan gerçi son zamanlarda gitmeyeli epeyi oldu bende ordan bir kız almalarını çok istiyorum böyle 4-5 yaşlarında falan bir kız alsalar o bana kardeş olsa sevsem korusam kollasam ablalık yapsam böyle olağanüstü imkanlara sahip olarak büyüse bizim bir parçamız olsa bunu çok istiyorum çünkü üniversitede okuyorum ve tek çocuğum ilerde yapayalnız kalmak istemiyorum bunu onlara nasıl ifade edicem? Onlar hiç konuşmadı böyle bişey?
Ailemin evlatlık bir kız almasını ve onun bana kardeş olmasını çok istiyorum ama bunu nasıl dile getiricem? Tepkiden korkuyorum?
Cevapla