Bir kızım bir oğlum olmaz diye çok korkuyorum bunu nasıl aşabilirim?

Ben hiç evlenmedim ama sevgilimin önceki evliliğinden bir kızı bir oğlu var kendisi 17 yaşındayken kadın hamile kaldığı için evleniyorlar ateş ve barut misali yaşanan yaşanıyo 6-7 ay sonra yine hamile kalıyo bir çocuk daha oluyo yani bir kızı bir oğlu var ben tanıdığımda 22 yaşındaydı ve boşanmıştı beş yıldır birlikteyiz seviyorum ailemden çevremden görmediğim değeri görüyorum ama korkularım var çocuklar kadınla kalıyor biz başka şehire yerleşicez ama yine de yapamazmışım gibi geliyor ve çok korkuyorum hiç kızım ya da hiç oğlum olmazsa o kadından olan çocuklardan birine daha fazla ilgi gösterirse çok eksik hissederim yarış halinde değilim ama ne dediğimi anlamaya çalışın çok korkuyorum Allah sağlık versin ama bu korku bile evlenmeme engel oluyo
Bir kızım bir oğlum olmaz diye çok korkuyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla