Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?

Kendisiyle tesadufen takiplestik ve aramizda birkac konusma gecti. Kafa yapimiz cidden uyustugunu fark ettim sarki zevkimiz birebir aynı kendisiyle. kesfetim hep onun begendigi seylerle dolu ve onunda benim ayni sekilde😅 sonra sevgilisi varmis bahsetti biraz sevmeyi bilen biri gibi duruyor. Ama bir yandanda garip yani sevgilisi varken nasil arkadas edinip olmak ister ki ben sahsen istemem kiskanirdim. Bunu bilmiyordum ogrendikten sonra muhattap olmam zatende. Birde arada bastırarak dostum diyor sizce cidden o anlamda mi dusunuyor bu cocuk anlam veremedim?
Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?
Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?
Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?
Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?
Cevapla