Kendisiyle tesadufen takiplestik ve aramizda birkac konusma gecti. Kafa yapimiz cidden uyustugunu fark ettim sarki zevkimiz birebir aynı kendisiyle. kesfetim hep onun begendigi seylerle dolu ve onunda benim ayni sekilde😅 sonra sevgilisi varmis bahsetti biraz sevmeyi bilen biri gibi duruyor. Ama bir yandanda garip yani sevgilisi varken nasil arkadas edinip olmak ister ki ben sahsen istemem kiskanirdim. Bunu bilmiyordum ogrendikten sonra muhattap olmam zatende. Birde arada bastırarak dostum diyor sizce cidden o anlamda mi dusunuyor bu cocuk anlam veremedim?
Sevgilisi varken başka kızla arkadaş olmak istemesi normal mi iyi niyetli mi yoksa?
Yani şöyle diyeyim ilişkide "sen şu cinsle arkadaş olamazsın" diye tribe girilmemeli herkesin kendine ait bir hayatı var ve bu müdahalenin de bir çizgisi olmalı. Bilmiyorum şu an dolduruşada getirmek istemiyorum ama sevgilini sorgula diye bir öneride de bulunmuyorum sen ne olur ne olmaz yinede dikkatli ol.
Çocuğun amacı gerçekten sadece arkadaş olmaksa ve sen kafanda kurup çocuğu bu durumdan dolayı bunalıma sokarsan zaten ilişki zedelenir yinede dikkatli ol bazen yokla.
Hhahhahahahha sorun değiill. Dediğin gibi zaten aralarinin benim yüzümden tabikide bozulmasını istemem ama ister istemez zaten arkadas olursak kıskançlıklar olur yani. Konusmadik zaten ondan sonra yazmamda ben. Yorumun icin tesekkurlerr💖
Bence kizin haberi bilr yoktur insan sevdigini kıskanır böyle bi şeye izin vermez belli ki belki o da sevgilisinden sıkıldı monoton bi ilişkisi var bilemeyiz bide empati yap senin erkek arkadaşın yapsa ne düşünürsün?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın belkide dediğin gibidir yani erkeklere güven olmaz tabikide. Ben cok kotu hissederim ya acikcasi ve kıskanırım yani her sekilde. Ki devam etsemde arkadas olarak bile kız öğrenince bir sure sonra istemez beni yani. bu yuzden bir daha konusmam cocukla o yazmadikca falan en basitinden kisa cevap veririm o kadar
Niyetini bilemeyiz ama sen yine de uzak çünkü sevgilisi olan bir adam kalkıp böyle işlere bulaşmaz zaten.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kanka ayağı g.. t ayağı demişler. İki gün sonra başlar , keşke sevgilim sen olsaydın diye..
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ay allah korusun ahshahahha. Boyle birsey derse direkt silerim sanirim ama sanmiyorum yani oyle diyecek biride degil gibi. Sadece gozume soka soka dostum diyor ama sevgilisi varken dostca arjadasca konusmasi bile sacma yani bana gore. Ustelik kizdan bahsediyordu hep. Bilemiyorum ya muhattap olmam artik
Bence dostumu özellikle bastırmasının sebebi kız arkadaşı konuştuğunuzı farkederse o mesajı göstermek aramızda bir şey yok hem senden de bahsettim diye demekki seninle çıksa başka kızlarada böyle yazacak
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya zaten benim 2 yillik bir iliskim bitti 3 ay falan once. Kimseyle o anlamda dusunmuyorum istemiyorumda. Sadece arkadas olarak dusunmustum ve kendime yakin hissettim değisik bir vibe aldim ondan birbirimize benziyoruz diye. Ama sevgilisi oldugunu ogrenince kotu hissettim zaten arkadas olamam yani
İlk önce dostu olursun sonra sevgilisi en sonunda eski sevgilisi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kızla erkek arkadaş olmaz senin sevgilin bir kızla böyle uyumlu olsa kafaları uyuşsa çok yakın arkadaş olsalar hoşuna gider mi
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Açıkçası gitmez ve ogrenincede kendimi onunla konustugum icin rahatsiz hissettim zaten konusmam muhtemelen pek o yazmadikca. Ama garibime gittigi icin sormak istedim yani bencede sevgilisi varken dost olmak istemesi sacma
Takipcisi zaten çok az 20 kisi falan. Art niyetli asla yaklasmadi ama ben sevgilisi oldugunu ogrenince sasirdim birde uzun sureli beraber buyumusler sanirim. Yani muhattap olmayayim dimi?