Bir erkek bir kızla sadece arkadaş olmak için iletişime geçer mi?

Merhaba biri var 4 senedir tanışıyoruz ama yeni iletişime geçtik bu süre zarfında beni her gördüğünde pür dikkatle bakmalar hiç gözlerini ayırmadan , hatta bir kaç kez fiziksel takip ettik bir keresinde konuşmaya çalıştı neyse şimdi arıyor ama her zaman değil zaten o aramadığı sürece aramam ve her aradığında açmam vs sizce sadece arkadaş mı olmak istiyor yoksa sevgili mi
Bir erkek bir kızla sadece arkadaş olmak için iletişime geçer mi?
Cevapla