Hoşlandığını bildiği halde başka erkeklerin evine yatmaya giden kızla arkadaş kalmak mantıklı mı?

Hoşlandığınız ve bunu bilen kız, başka erkek (arkadaşım dediği) evine yatmaya bile giderken size her zaman mesafeli davranıyorsa, komple ilişkiyi kesmek mi daha mantıklı, yoksa "arkadaşlık güzel, umurumda değil" deyip mesafeyi koruyarak önünüze bakmak mı daha mantıklı

Güncellemeler
6 ay
Cevap veren herkese teşekkür ederim. Arkadaşlar noktayı koydum zaten. Ben yazmam ona bir daha. Düşman bellemem ama o gözle de bir daha bakmam. Kime gidiyorsa gitsin umrumda değil artık. Cevap verenlere tekrardan teşekkür ediyorum.
Güncellemeler
6 ay
Sevgi geçici bir şey diye yazmış kendini savunma şekli bu. "Yatağımda kız varken yazsam nasıl olur" diyorum. Sana hadsiz derim diyor. Ne arkadaşı ya komple hayatımdan çıkardım. Uğraşamam.
Hoşlandığını bildiği halde başka erkeklerin evine yatmaya giden kızla arkadaş kalmak mantıklı mı?
Cevapla