Bir erkek biz kızla sadece arkadaş olmak istiyor olabilir mi?

Üniversitede aynı sınıfta olduğum ama tanışmadığım bir çocuk benimle arkadaş olmak istedi olduk, birkaç kez dışarıda da oturduk. Ama flört gibi değildi baya dümdüz arkadaş. Yürümüyor bana yani, sadece sohbet ediyoruz ve güzel geçiyor.

Neyse sonra bunun yakın arkadaşı (okul dışı) beni görüp beğeniyor bu da bizi tanıştırmak istiyor. 2 ay kadar sevgili oluyoruz ama çok çocukça davranışları olduğu için ben soğuyorum o sırada çocuk ilişkiyi bitiriyor. Aylar sonra geri geliyor tekrar istiyor. Sonra ben bunu o sınıf arkadaşıma anlatıyorum. Bir kere yapan bir daha yapar doğru düzgün ilişkisi olduğunu görmedim bence tekrara girme diyor. Zaten ben de değişmediğini düşünüyorum ve bitiriyorum.

Aslında en başta bu çocukla olsak her şey daha güzel olurdu gibi geliyor. Çünkü ilişkiye bakış açımız falan baya aynı. Ama bu saatten sonra da şansımız kalmadı muhtemelen. Ne diyorsunuz?
Bir erkek biz kızla sadece arkadaş olmak istiyor olabilir mi?
Cevapla