Üniversitede aynı sınıfta olduğum ama tanışmadığım bir çocuk benimle arkadaş olmak istedi olduk, birkaç kez dışarıda da oturduk. Ama flört gibi değildi baya dümdüz arkadaş. Yürümüyor bana yani, sadece sohbet ediyoruz ve güzel geçiyor.
Neyse sonra bunun yakın arkadaşı (okul dışı) beni görüp beğeniyor bu da bizi tanıştırmak istiyor. 2 ay kadar sevgili oluyoruz ama çok çocukça davranışları olduğu için ben soğuyorum o sırada çocuk ilişkiyi bitiriyor. Aylar sonra geri geliyor tekrar istiyor. Sonra ben bunu o sınıf arkadaşıma anlatıyorum. Bir kere yapan bir daha yapar doğru düzgün ilişkisi olduğunu görmedim bence tekrara girme diyor. Zaten ben de değişmediğini düşünüyorum ve bitiriyorum.
Aslında en başta bu çocukla olsak her şey daha güzel olurdu gibi geliyor. Çünkü ilişkiye bakış açımız falan baya aynı. Ama bu saatten sonra da şansımız kalmadı muhtemelen. Ne diyorsunuz?
Neyse sonra bunun yakın arkadaşı (okul dışı) beni görüp beğeniyor bu da bizi tanıştırmak istiyor. 2 ay kadar sevgili oluyoruz ama çok çocukça davranışları olduğu için ben soğuyorum o sırada çocuk ilişkiyi bitiriyor. Aylar sonra geri geliyor tekrar istiyor. Sonra ben bunu o sınıf arkadaşıma anlatıyorum. Bir kere yapan bir daha yapar doğru düzgün ilişkisi olduğunu görmedim bence tekrara girme diyor. Zaten ben de değişmediğini düşünüyorum ve bitiriyorum.
Aslında en başta bu çocukla olsak her şey daha güzel olurdu gibi geliyor. Çünkü ilişkiye bakış açımız falan baya aynı. Ama bu saatten sonra da şansımız kalmadı muhtemelen. Ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer