Anneme bağırdığım için sorun ben miyim?

Biliyorsunuz ki Türkiye şu an büyük bir deprem faicasıyla savaşıyor. Ben İstanbula yakın oturuyorum ve dolayısıyla korkuyorum. Bu yüzden de uyku tutmuyor ve sabahlıyorum. Ama bu geç kalkmama sebep oluyor. Annem ekmek almaya gitmiş ve benle abimi uyandırmamış. Sofrayı kurmam için bana seslendi ve ben neredeyse 2 dk sonra yanına gittim. Daha hiçbir şey hazır değildi ama sanki evi başına yıkmışım gini bağırmaya başladı. Ben karşılık vermemeye çalıştım ama yapamadım. İlk olarak bu kadar büyütmeye gerek yok dedim ve insanların şu an neler yaşadığını dile getirerek şükretmesi gerektiğini söyledim. Beni susturdu ve bağırmya devam etti. Öğlene kadar uyusuğumuzdan şikâyetçiydi ama bunu söyleyebilirim ki brn annemin bu bağırışmalarına maruz kalırken abim mışıl mışıl uyuyordu. O sabaha kadar lol oynamıştır büyül ihtimalle. Ben annemi dinlemekten bıkmıştım ve beni asla dinlemiyordu. En sonunda dayanamayıp sus artık diye bağırdım ama üstüne yine haksız oldum tabi ki ki annem bana oklavayla vurdu, yetmedi eliyle vurdu, bu da yetmedi yemek yememe izin vermeyip odama şutladı. Ben çoktan sofrayı kurmuştum. Onlara sofrayı kurduktan sonra yemekten men edilince odama hızlıca gidip kapıyı çarptım. Abim güzellik uykusundan uyanıp yemeğe oturdu ve annem ona tek kelime etmedi. Bunlar yetmezmiş gibi abim de gelip bana kızdı.(saygısızlık edip ona karşılık verdiğimi duymuş) evde en küçük olduğum için hep aşağılanıyorum artık bıktım. Üniversiteye daha 2 yıl var. hala evdeyim. Ama anlamıyorum sorun bende mi?

Anneme bağırdığım için sorun ben miyim?
Cevapla