Annem bana bağırıp duruyor, sıkıntı bende mi?

Okulumdan dolayı yurtta kalıyorum. Tatil nedeniyle eve gelmiştim. Eve geldiğimden beri annem bana durmadan kızma bağırma peşinde. Sessiz kalıyorum ona bağırıyor. Ders çalışıyorum niye yardım etmiyorsun diye bağırıyor. Bir de 6. Sınıf bir erkek kardeşim var. Kardeşim onu hiç dinlemez. Ama durmadan kardeşimi öper. Canım oğlum falan der. Yanlış bende mi? Bende ise nerede yanlış yapıyorum?
Annem bana bağırıp duruyor, sıkıntı bende mi?
Cevapla