Annemi hep terslemek, bağırıp çağırmak istiyorum neden?

“A” dese batıyor bana..
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar zaten patlıcak gibi olduğumda ya da sabrım tükenmek üzere olduğunda geri adım atıyorum ve uzaklaşıyorum ortamdan, ama bazen tutamıyorum kendimi
tutamadığım zamanlarda senede 3 ya da 4 kez oluyor.
her gün çirkeflik yapan türden değilim.
Annemi hep terslemek, bağırıp çağırmak istiyorum neden?
Cevapla