Annem sürekli bana bağırıyor bunun sebebi nedir?

Evde tadilat var, usta sürekli gelip gidiyor. Bir yandan da ümreye hazırlanıyoruz. Ama bu süreçte en ufak şeyde bağırması, sert konuşması ve söz hakkı vermemesi beni çok yıprattı. Küfür etmiyorum diyor ama bağırmak da, azarlamak da kalbi çok kırıyor.


O gün banyoyu saat 11’de yaptım çünkü tadilat yüzünden birkaç gündür banyoyu kullanamıyordum, ancak o saatte açıldı. Su Buna rağmen çok sert tepki verdi. Ben kimseye bağırmadım, tartışma çıkarmadım, sadece sustum ama içimde çok kırıldım. Bir şey aldı bende böyle giymiyorum büyük dedim poşeti aldı yere çaldı bağırdı bende cevap vermedin üzüldüm ve odama gittim çoğu zaman böyle çok kırılmaya başladım bir şey yaparken , bir şey anlatıyorum yüzüme bakmıyor dinlemiyor.


İnsan bazen bir “tatlı söz”e, biraz anlayışa ihtiyaç duyuyor. Ben de insanım, benim de kalbim var. Ümreye bu kadar kırgın, yorgun ve huzursuz gitmek istemiyorum. Sadece daha yumuşak, daha saygılı, daha merhametli bir iletişim olsun istiyorum. Bu kadar.

Annem sürekli bana bağırıyor bunun sebebi nedir?
Cevapla