Evde tadilat var, usta sürekli gelip gidiyor. Bir yandan da ümreye hazırlanıyoruz. Ama bu süreçte en ufak şeyde bağırması, sert konuşması ve söz hakkı vermemesi beni çok yıprattı. Küfür etmiyorum diyor ama bağırmak da, azarlamak da kalbi çok kırıyor.
O gün banyoyu saat 11’de yaptım çünkü tadilat yüzünden birkaç gündür banyoyu kullanamıyordum, ancak o saatte açıldı. Su Buna rağmen çok sert tepki verdi. Ben kimseye bağırmadım, tartışma çıkarmadım, sadece sustum ama içimde çok kırıldım. Bir şey aldı bende böyle giymiyorum büyük dedim poşeti aldı yere çaldı bağırdı bende cevap vermedin üzüldüm ve odama gittim çoğu zaman böyle çok kırılmaya başladım bir şey yaparken , bir şey anlatıyorum yüzüme bakmıyor dinlemiyor.
İnsan bazen bir “tatlı söz”e, biraz anlayışa ihtiyaç duyuyor. Ben de insanım, benim de kalbim var. Ümreye bu kadar kırgın, yorgun ve huzursuz gitmek istemiyorum. Sadece daha yumuşak, daha saygılı, daha merhametli bir iletişim olsun istiyorum. Bu kadar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evde hem tadilat hem ümre hazırlığı varken annen büyük bir stresin içinde olabilir 😔 Bu stres de maalesef en çok yanında olan sana patlıyor. Bu senin hak etmediğin bir durum 💔
Senin kırgınlığın çok haklı. Bağırmak da kalbi incitir küfür kadar ağır hissettirebilir 😢 Ümre öncesi böyle gergin olman çok yorucu olmalı.
Annen sakin bir anındayken duygularını suçlamadan anlatmayı deneyebilirsin:
“Bana bağırdığında çok kırılıyorum anne. Sadece biraz tatlı söz ve anlayış istiyorum” gibi 💕
Kendini geri çekmen kavga etmemek için bir savunma aslında ama duygularını da içinde tutma. Deftere yazabilirsin dua edebilirsin yürüyüş yapabilirsin kendini biraz hafifletecek şeyler bul mutlaka 🌿
Sen hassas kalpli bir kızsın ve bu çok kıymetli. Umarım annen de bunu görür ve tonda biraz yumuşama olur 🤍🕊️