Aileniz size yük gibi davransa ne yapardınız?

24 yaşındayım, 22 yaşında üniversiteden mezun oldum, mezun olduğum gibi çalışmaya başladım. 1.5 yıl aralıksız çalıştım özel sektörde. Çalışırken de babam laf söylüyordu ne yapsam beğenmez hep bahane bulur çocukluktan beri böyleydi lokma sayan cimri tiplerden. Burada parantez açmam gerekiyor ki kendisi evli kadınlarla düşüp kalkiyordu onlara para yedirmekten eve kalmıyordu cimriliginin sebebi bu. Çok şeyler yaşadık çok sabrettim bir yerlere gelmek için. Özel sektördense kamuya daha yatkın oldugumu düşünüyorum. Bu sebeple istifa ettim, birikmiş param ve pasif gelirim var kendi ihtiyaçlarımi kendim karşılıyorum. Ona rağmen ders çalışırken (kamu için kpss ye hazırlanıyorum), kendisi basiam gelip ohh yan gel yat, sınav neymiş ya, niye işten ayrıldın gibi hakaret de içeren ama buraya yazmak istemediğim birçok şey söylüyor psikolojik baski yapıyor. Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum gerçekten. Sabrımı çok sınıyor

Aileniz size yük gibi davransa ne yapardınız?
Cevapla